طرح ضیافت اندیشه اساتید دانشگاه صنعتی سیرجان برگزار می‌شود
کد خبر: 3518103
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۶

طرح ضیافت اندیشه اساتید دانشگاه صنعتی سیرجان برگزار می‌شود

گروه اندیشه: مسئول نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعتی سیرجان گفت: چهارمین دوره طرح ضیافت اندیشه اساتید در این دانشگاه به مدت 4 روز از 10 تا 13 مردادماه جاری برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، حجت‌الاسلام ابوالفضل کارگرابرقویی، مسئول نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعتی سیرجان دیروز سه‌شنبه، 5 مرداد در جمع خبرنگاران گفت: چهارمین دوره طرح ضیافت اندیشه اساتید در این دانشگاه به مدت چهار روز از 10 تا 13 مرداد ماه جاری برگزار می‌شود.
وی افزود: این دوره با رویکرد معرفت و دانش‌افزویی با موضوع اندیشه سیاسی و مبانی انقلاب اسلامی و با حضور میراحمدی عضو هیأت علمی دانشگاه شهید بهشتی تهران و همچنین حضور 25 نفر از اعضا هیأت علمی دانشگاه‌ها برگزار می‌شود.
حجت‌الاسلام کارگرابرقویی با یادآوری ارزیابی مثبت این طرح در سیرجان گفت: طرح ضیافت اندیشه اساتید در دانشگاه صنعتی سیرجان در سال‌های قبل رتبه نخست استان و تک رقمی کشور را داشته است.
مسئول نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعتی سیرجان تصریح کرد: استقبال بسیار خوب اساتید اعضای هیأت علمی دانشگاه از طرح ضیافت اندیشه در این دانشگاه نتیجه نیازسنجی متناسب و زحمات مسوولان است.
کارگرابرقویی ضمن ابراز امیدواری و ضرورت افزایش اعتبارات در این حوزه برای انسجام و پیگیری بهتر گفت: نشست‌های هم‌اندیشی و کارگاه‌های تخصصی با موضوع آمریکاشناسی و نحوه شکل‌گیری انقلاب اسلامی و نقد فیلم‌های ماهواره‌ای در دستور کار است.
وی اظهارکرد: همچنین غبارروبی گلزار شهدا و دیدار با خانواده آنان، زیارت بقعه مبارکه امامزاده علی، برگزاری مسابقات ورزشی و اردوی خانوادگی، مسابقات کتابخوانی و طرح ایتام و اکرام از برنامه‌های طرح ضیافت نور است.
مسئول نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعتی سیرجان اهداف این طرح را عمل به منویات مقام معظم رهبری در راستای ارتقای معرفت دینی در دانشگاه‌ها عنوان و خاطرنشان کرد: امیدواریم در آینده با جدیت بیشتر و برنامه‌ریزی مدون روند رو به رشدی داشته باشیم.
captcha