سربازان شهید سلیمانی با عاملان جنایت تروریستی کرمان برخورد می‌کنند
کد خبر: 4191931
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۵
معاون اول رئیس جمهور:

سربازان شهید سلیمانی با عاملان جنایت تروریستی کرمان برخورد می‌کنند

محمد مخبر اقدام تروریستی در کرمان را یک حرکت مذبوحانه و از سر استیصال دانست و گفت: سربازان شهید سلیمانی برخورد سنگین و سختی با تروریست‌های حادثه گلزار شهدای کرمان انجام خواهند داد.

معاون اول رئیس جمهور در کرمانبه گزارش ایکنا از کرمان، محمد مخبر، معاون اول رئیس جمهور پیش از ظهر امروز، ۱۴ دی‌ماه وارد کرمان شد و با حضور در بیمارستان محل بستری مجروحان حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان از آنها عیادت کرد و گفت: وزیر بهداشت همه کشور را بسیج کرد و پزشک کافی را با خود به کرمان آورد، هرچند کادر درمانی و پرستاری کرمان به خوبی عمل کرده‌اند. خوشبختانه تجهیزات پزشکی کرمان مناسب است و تقریباً هیچ یک از بیمارانی که عیادت کرده‌ام، شکایتی از کادر درمان نداشتند.

وی با آرزوی سلامتی برای مجروحان جنایت تروریستی گلزار شهدای کرمان، افزود: طبق گزارشات، کرمان در انتقال مجروحین به مراکز درمانی خوب عمل کرده و این باعث کاهش تعداد شهدا شده است.

مخبر این اقدام تروریستی را یک حرکت مذبوحانه از سر استیصال دانست و ادامه داد: این اقدام به دلیل همه ضربات سنگینی است که این مدت به هیمنه‌شان وارد شده و از مردم تقاص می‌گیرند. همانطور که در غزه به جای آنکه در میدان مبارزه کنند، به جان زن و بچه مردم می‌افتند، در اینجا هم دیدیم به جان مردم افتادند و اینها با مردم دشمنی دارند.

مخبر با تأکید بر اینکه اصل دشمنی استکبار از ابتدای انقلاب با مردم بوده زیرا سنگین‌ترین ضربه را از مردم جمهوری اسلامی خورده است و این ادامه دارد، اظهار کرد: سربازان شهید سلیمانی برخورد سنگین و سختی با تروریست‌های حادثه گلزار شهدای کرمان انجام خواهند داد.


انتهای پیام
captcha