احتمال حمله آمریکا به پایگاه‌های فرماندهی سوریه
کد خبر: 3704849
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۴
منابع دیپلماتیک عرب مدعی شدند؛

احتمال حمله آمریکا به پایگاه‌های فرماندهی سوریه

گروه بین‌الملل ـ منابع دیپلماتیک عربی از حمله نظامی محدود آمریکا و برخی کشورهای اروپایی به پایگاه‌های فرماندهی سوریه طی ساعت‌های آینده احتمال دادند.

احتمال حمله آمریکا به پایگاه‌های فرماندهی سوریه

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه خبری النشرة؛ منابع دیپلماتیک عرب اعلام کردند: آمریکا و برخی کشورهای اروپایی برای حمله به تعدادی از پایگاه‌های فرماندهی در سوریه آماده می‌شوند.

 شبکه اسکای نیوز عربی نیز به نقل از منابع میدانی در سوریه اعلام کرد که هواپیماهای ائتلاف بین‌المللی به صورت فشرده در حال پرواز بر فراز آسمان جنوب سوریه هستند و با ارتفاع بسیار پایین در منطقه تنف در مرزهای عراق و سوریه پروزار می‌کنند.

این در حالی است که برخی منابع اطلاعاتی در آمریکا اعلام کردند که مقامات آمریکایی می‌گویند تمام تجهیزات لازم برای حمله به سوریه از جمله هواپیماها، کشتی‌های جنگی و نیروی نظامی آماده‌اند و فرماندهان نظامی تنها منتظر دستور ترامپ هستند.

همچنین، پایگاه خبری «الیوم السابع» به نقل از منابع اسرائیلی نوشت: تل‌آویو برای مقابله با پیامدهای هرگونه حمله نظامی به سوریه، به حال آماده‌باش درآمده و این رژیم همچنین، مرزهای فلسطین را به بهانه برگزاری اعیاد ویژه یهودیان به محاصره کامل درآورده است.

انتهای پیام

 

captcha