برنامه عمان برای دانش‌افزایی مربیان قرآن
کد خبر: 3685991
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۴

برنامه عمان برای دانش‌افزایی مربیان قرآن

گروه بین‌الملل: اداره امور آموزشی وابسته به مرکز عالی فرهنگ و علوم «سلطان قابوس» عمان، کارگاه آموزشی دانش‌افزایی ویژه مربیان مدارس قرآنی این کشور برگزار کرد.

برنامه آموزش و پرورش عمان در دانش‌افزایی معلمان قرآنیبه گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) به نقل از روزنامه عمانی الوطن؛ در این کارگاه آموزشی، شیوه‌های برنامه‌ریزی درسی، شناخت علل ضعف سطح تحصیلی قرآن‌آموزان و راه‌‌حل‌های آن و مهارت‌های آموزش حفظ قرآن کریم بررسی شد.

53 مربی قرآنی در قالب سه گروه مختلف در این کارگاه حضور داشتند و ناظران مدارس قرآنی و تعدادی از معلمان ممتاز امور تربیتی در تدریس دروس این کارگاه مشارکت داشتند.

این برنامه دانش‌افزایی، با هدف بهبود و توسعه عملکرد مربیان قرآن و آموزش مهارت‌های مناسب در زمینه برنامه‌ریزی آموزشی به آنان برگزار شد.

مربیان قرآنی شرکت‌کننده در این کارگاه آموزشی، ارائه دروسی در زمینه مهارت‌های برنامه‌ریزی آموزشی، ارتقای سطح تحصیلی قرآن‌آموزان از طریق شناخت دلایل ضعف تحصیلی و راه‌های برون رفت از این مشکل و پررنگ‌تر شدن نقش ناظران مدارس قرآنی در رشد و بهبود سطح تحصیلی قرآن‌آموزان را مثبت ارزیابی کردند/.

captcha