امام خمینی(ره) متفاوت‌ترین انقلاب تاریخ را به پیروزی رساند
کد خبر: 4145176
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۵

امام خمینی(ره) متفاوت‌ترین انقلاب تاریخ را به پیروزی رساند

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با بیان اینکه امام خمینی(ره) جریان‌ساز و تاریخ‌ساز بود، گفت: انقلاب امام به مدد نیروهای الهی و مردمی با هیچ انقلاب دیگری قابل مقایسه نیست.

حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی امام جمعه کرمان

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش کرمان، مراسم گرامیداشت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی‌(ره) و شهدای قیام ۱۵ خرداد با حضور حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان، محمدرضا پورابراهیمی، نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی و جمعی از فرهنگیان امروز، ۱۱ خرداد در محوطه اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار شد.

علیدادی‌سلیمانی در این مراسم با بیان اینکه امام(ره) در خصوص انقلاب و تغییر و تحولی که به وجود آورد یک سری استثنائات را در تاریخ به نمایش گذاشت، گفت: انقلاب امام به مدد نیروهای الهی و نیروهای مردمی با هیچ انقلاب دیگری قابل مقایسه نیست.

وی با بیان اینکه امام محی دین بود، افزود: بعد از امام راحل و شخصیت ائمه معصومین(ع) شخصیت‌های بسیاری دیده‌ایم یا سرنوشتشان را در تاریخ خوانده‌ و آنها را درک کرده‌ایم اما شخصیت امام راحل ممتاز و متفاوت بود.

امام جمعه کرمان با اشاره به اینکه امام جریان‌ساز و تاریخ‌ساز بود، اظهار کرد: ما شیخ‌صدوق‌ها، علامه‌مجلسی‌ها، مدرس‌ها، شیخ‌عباس قمی‌ها، ملاصدراها، میردامادها و... را خوانده ایم که یا در اخلاق درخشیده‌اند یا در عرفان و سیر و سلوک یا در مبارزه برجسته شده‌اند اما شخصیت امام کاملًا متمایز بود علت هم این است که امام شخصیتی جامع بود. 

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان تصریح کرد: امام(ره) در برابر آمریکا و شاه به گونه‌ای ایستاد که هیچ گونه انعطافی نشان نداد اما درباره مسائل اخلاقی و عرفانی بسیار منعطف بود و با خلوص توانست متفاوت‌ترین انقلاب تاریخ را به پیروزی برساند.

 

انتهای پیام
captcha