طرح ملی «نوجوانه‌ها» در ۱۰ هزار پایگاه مقاومت اجرا می‌شود
کد خبر: 4145000
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۰
معاون تعلیم و تربیت سازمان بسیج:

طرح ملی «نوجوانه‌ها» در ۱۰ هزار پایگاه مقاومت اجرا می‌شود

احسان رضایی از اجرای طرح ملی «نوجوانه‌ها» در ۱۰ هزار پایگاه مقاومت بسیج در سراسر کشور خبر داد و گفت: این طرح به‌منظور غنی‌سازی اوقات فراغت تابستان از سوی سازمان بسیج مستضعفین برگزار می‌شود.

آغاز طرح ملی نوجوانه‌ها در استان کرمانبه گزارش ایکنا از کرمان، احسان رضایی، معاون تعلیم و تربیت سازمان بسیج مستضعفین کشور، امروز، ۱۰ خردادماه در جریان آغاز طرح ملی «نوجوانه‌ها» در استان کرمان، گفت: این طرح به‌منظور غنی‌سازی اوقات فراغت تابستان از سوی سازمان بسیج مستضعفین برگزار و در ۱۰ هزار پایگاه مقاومت در سراسر کشور پیاده‌سازی می‌شود.
 
وی افزود: هدف از اجرای طرح ملی نوجوانه‌ها بهره‌گیری از فرصت تابستان برای رشد و ارتقای بسیجیان و آحاد شرکت‌کنندگان در طرح در محلات مختلف است. برنامه‌های متعدد فرهنگی ـ ورزشی برای این طرح درنظر گرفته شده است که هم شور، نشاط و هیجان را افزایش دهد و هم سبب معرفت‌افزایی و معنویت‌افزایی شود.
 
رضایی گستردگی اجرا را از تفاوت‌های این طرح با طرح‌های گذشته دانست و اظهار کرد: برنامه‌های متمرکزی برای این طرح درنظر گرفته شده است. همچنین پیش‌بینی شده کسانی که در پایگاه‌های مقاومت ثبت‌نام می‌کنند می‌توانند در دوره‌های مهارت‌افزایی و معرفت‌افزایی نیز شرکت کنند.
 
معاون تعلیم و تربیت سازمان بسیج با بیان اینکه پشتیبانی ویژه‌ای از این طرح به‌ویژه در بخش‌های اردویی و ورزشی انجام می‌شود، گفت: برنامه‌های این طرح در شهرهای مختلف بیشتر بر اساس اقتضائات بومی و محلی است که توسط پایگاه‌های مقاومت برنامه‌ریزی می‌شود.
 
سردار محمدعلی نظری، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان نیز با اشاره به برگزاری نشست هم‌اندیشی معاونان تعلیم و تربیت سپاه‌های سراسر کشور به‌مدت ۳ روز در کرمان، گفت: کسانی که در این همایش شرکت کردند مجاهدان خط مقدم مقابله با دشمن هستند.
 
وی با بیان اینکه بصیرت‌افزایی، تربیت و دشمن‌شناسی برای مقابله با عملیات روانی دشمن اهمیت بسیاری دارد، گفت: همه ارکان سپاه و دستگاه‌های اجرایی باید برای آگاه‌سازی و بصیرت‌افزایی اقشار مختلف جامعه به ویژه جوانان تلاش کنند. زیرا دشمن امروز بر روی افکار جوانان کار می‌کند و در فضای مجازی و حقیقی این کار را پیش می‌برد.
 
سردار نظری با بیان اینکه دشمن می‌خواهد ما را از اعتقادات و دستاوردهای ۴۴ ساله انقلاب جدا کند و به سمت انزوای اعتقادی، امنیتی، اقتصادی و سیاسی بکشاند، گفت: وظیفه همه ما جهاد تبیین، تربیت و دشمن شناسی است.
انتهای پیام
captcha