آزادسازی خرمشهر غیرت مردم ایران را به تصویر کشید
کد خبر: 4143299
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۳

آزادسازی خرمشهر غیرت مردم ایران را به تصویر کشید

امام جمعه کرمان عملیات بیت‌المقدس را نشان از همدلی و اتحاد نیروهای مسلح دانست و گفت: فتح خرمشهر مردانگی، غیرت، نگاه مکتبی و وظیفه‌شناسی مردم و نیروهای مسلح را به‌ تصویر کشید.

حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی امام جمعه کرمانبه گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان امروز، ۳ خردادماه در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح کرمان با بیان اینکه فتح خرمشهر در تاریخ کشور ما ورق جدیدی را رقم زد، گفت: این فتح مردانگی، غیرت، نگاه مکتبی و وظیفه‌شناسی مردم و نیروهای مسلح را به‌ تصویر کشید.
 
وی با اشاره به تعداد و امکانات کم نیروهای ایرانی در مقابله با دشمن، افزود: فتح خرمشهر ثابت کرد که محاسبات دشمن اشتباه است و عمق اقتدار جمهوری اسلامی در زمانی که هنوز نوپا بود را نشان داد. این پیروزی بخش قابل توجهی از لیاقت‌ها و شایستگی‌های مردم، دولت، نظام و نیروهای مسلح را به تصویر کشید.
 
امام جمعه کرمان با بیان اینکه فتح خرمشهر نشان داد فرمانده کل قوا مصمم است تا با اقتدار، دشمن را به مرزها برگرداند و بخشهای اشتغالی کشور را آزاد کند، اظهار کرد: فتح خرمشهر نشان داد نیروهای مردمی و بسیج در کنار نیروهای مسلح جانفشانی می‌کنند تا ایران اسلامی بماند و ارزش‌ها در این کشور حاکم باشد.
 
وی عملیات بیت‌المقدس را نشان از همدلی و اتحاد نیروهای مسلح دانست و گفت: زمانی که دشمن متوجه عزم جدی رهبر، فرماندهی نیروهای مسلح و مردم برای پیروزی در دفاع مقدس شد، نگاه به جنگ و جبهه از طرف دشمن عوض شد. آنها آمده بودند و بر دیوارهای خرمشهر نوشته بودند آمده‌ایم که بمانیم اما از این نگاه خود برگشتند. پس از فتح خرمشهر کاملًا توازن به نفع جمهوری اسلامی رقم خورد.
 
سردار محمدعلی نظری، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان نیز در این مراسم فتح خرمشهر را نقطه عطفی در دفاع مقدس دانست و با اشاره به نقش جوانان ایران در عملیات بیت‌المقدس اظهار کرد: دشمن فکر نمی‌کرد جوانان ما بتوانند خرمشهر را فتح کنند.
 
وی با اشاره اقدامات رزمندگان در آزادسازی خرمشهر، گفت: مقام معظم رهبری در خردادماه سال ۱۳۹۵ در مراسم دانش آموختگان دانشگاه امام حسین(ع) فرمودند خرمشهر‌ها در پیش است و منظور معظم‌له جنگ نرم و تسلط بر اذهان و ادراکات جوانان بود و دشمن به هیچ وجه دست بردار نیست.
 
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: علاوه بر کنترل روانی دشمن در فضای مجازی باید آمادگی داشته باشیم تا دشمن مانند خرمشهری که سال ۶۰ و ۶۱ اشغال کرد، اذهان جوانان ما را اشغال نکند.
انتهای پیام
captcha