بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمان به‌مناسبت سوم خرداد
کد خبر: 4143239
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۳

بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمان به‌مناسبت سوم خرداد

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان به‌مناسبت فرا رسيدن سوم خردادماه، سالروز آزادسازی خرمشهر بیانیه‌ای صادر کرد.

آزادسازی خرمشهربه گزارش ایکنا از کرمان، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان به‌مناسبت فرا رسيدن سوم خرداد ماه، سالروز آزادسازی خرمشهر بیانیه‌ای صادر کرد. متن بیانیه به شرح زیر است:
 
«بسم الله الرحمن الرحيم
 
سوم خرداد، يادآور دلاور مردی و ايثار شهيدان، استقامت و پايداری ملت ايران، شجاعت و شهامت فرماندهان و از خودگذشتگی رزمندگان اسلام و اوج خداباوری و خلوص امام شهيدان، خمينی كبير است كه فرمود: خرمشهر را خدا آزاد كرد
 
آزادسازی خرمشهر تجلی قدرت لايزال الهی بود كه در طرح عملياتی غرورآفرين كربلا ۳ و به دست توانای مردم خدا جو و مؤمن، با اقتدا به مولای متقيان(ع) و با رمز «علی‌ابن‌ابيطالب(ع)» به نام مقدس «بيت المقدس» ظهور كرد.
 
بی ترديد آزادسازی خرمشهر يک فصل به ياد ماندنی از حماسه‌آفرينی مردانی است كه با اتكا به قدرت الهی پا به عرصه جهاد نهادند و با نمايش ايمان پولادين خود كه برگرفته از تعاليم اسلام ناب محمدی(ص) است، حماسه‌ای جاويد را رقم زدند كه تمامی قدرتمندان متكبر و مغرور جهان را به حيرت وا داشتند.
 
امروز نيز هوشياری نيروهای مسلح و فرزندان اين مرز و بوم به رهبری و زعامت رهبر فرزانه انقلاب توطئه‌های قدرت‌های استكباری، عليه ايران اسلامی را نقش بر آب كرده و در سايه وحدت و يكدلی، آحاد مدافعان ميهن اسلامی و ملت قهرمان ايران چون فولاد آبديده در برابر تمامی زياده خواهان چون د‍‍‍‍‍‍‍‍ژی استوار ايستاده تا همچون گذشته حريم مقدس جمهوری اسلامی ايران و دستاوردهای گرانبهای آن از تجاوز اهريمنان مصون بماند.
 
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان، سالروز آزادسازی خرمشهر عزيز را به مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) و ملت شريف ايران تبريک و تهنيت گفته، ياد و خاطره شهدای گرانقدر اين عمليات بزرگ و همچنین سردار سرافراز اسلام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی را گرامی می‌دارد.»
انتهای پیام
captcha