آزادسازی خرمشهر سرآغاز تحولی بزرگ در جنگ بود
کد خبر: 4142911
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۰

آزادسازی خرمشهر سرآغاز تحولی بزرگ در جنگ بود

امام جمعه کرمان با بیان اینکه آزادسازی خرمشهر تحول بزرگی در جبهه جنگ به‌ وجود آورد، گفت: پیش از آزادسازی خرمشهر همه نگاه دشمن این بود که ایران را به سرعت فتح می‌کند اما این پیروزی نگاه تهاجمی دشمن را به نگاه تدافعی تبدیل کرد.

حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی امام جمعه کرمانبه گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان امروز، دوم خردادماه در جلسه شورای اداری استان کرمان با گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر، این فتح را سرآغاز تغییر نگاه دشمن به جنگ دانست و گفت: پیش از آزادسازی خرمشهر همه نگاه دشمن این بود که ایران را به سرعت فتح می‌کند اما این پیروزی نگاه تهاجمی دشمن را به نگاه تدافعی تبدیل کرد و تحول بزرگی در جبهه جنگ به‌ وجود آورد.
 
وی با بیان اینکه فتح خرمشهر تنها فتح یک شهر مهم و حساس تاریخی نیست، اظهار کرد: با این فتح پیامی به دنیا مخابره شد که ایران با اقتدار هر چه تمام جنگ را مدیریت خواهد کرد و بعد از آن، دنیا هر روز شاهد پیروزی‌های بزرگ رزمندگان در دفاع مقدس بود.
 
امام جمعه کرمان با تأکید بر تجلیل از شهدای عملیات بيت‌المقدس، افزود: فرماندهان عالی رتبه، رزمندگان و جانبازانی که در بین ما هستند و در این عملیات غرورآفرین حضور داشتند نیز باید تجلیل شوند.
 
نماینده ولی‌فقیه در استان در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به در پیش بودن ۱۴ خرداد و سالروز ارتحال امام خمینی(ره)، اظهار کرد: امام نگاه جهان به دین و دیانت را که دچار انحراف شده بود، تغییر داد و انقلابی را مدیریت کرد که مبتنی بر ارزش‌های دینی بود.
 
وی تصریح کرد: پیش از پیروزی انقلاب، شرق و غرب در یک نقطه مشترک بوده و اعتقاد داشتند دین کارآیی ندارد و سال‌ها تبلیغ کرده بودند اما امام خمینی(ره) ثابت کرد با دین می‌شود انقلابی را به پیروزی رساند که در دنیا نظیر ندارد. ایشان عزت و افتخار را به کشور بازگرداند؛ افتخار و غرور ملی خلق کرده و عزت اسلامی را در دستور کار خود قرار داد. لذا باید رهنمودهای امام رحل را در کارهای خود استفاده کنیم و یکی از رهنمودهای مهم ایشان یپشتیبانی از ولایت وفقیه است.
 
امام جمعه کرمان در پایان با گرامیداشت هفته ارتباطات و روابط عمومی گفت: روابط عمومی‌ها امروز رزمندگان جهاد تبیین و میدان مبارزه در جنگ شناختی هستند که در اطلاع‌رسانی درست و تبیین به موقع و شایسته در میدان با دشمن مبارزه می‌کنند و لازم است به این مسئولیت و مأموریت توجه کنیم.
انتهای پیام
captcha