آخرین جلسه شورای اداری کرمان در سال ۱۴۰۱ برگزار شد
کد خبر: 4129084
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۰

آخرین جلسه شورای اداری کرمان در سال ۱۴۰۱ برگزار شد

آخرین جلسه شورای اداری کرمان در سال ۱۴۰۱ با حضور استاندار و مدیران دستگاه‌های اجرایی کرمان برگزار شد. در این جلسه خدمت‌رسانی خوب به مردم در ایام نوروز مورد تأکید قرار گرفت.

شورای اداری کرمان

به گزارش ایکنا از کرمان، محمد‌مهدی فداکار، استاندار کرمان امروز، ۲۸ اسفندماه در آخرین جلسه شورای اداری استان خدمت به خلق خدا را بزرگترین نعمت الهی دانست و بیان کرد: باید این فرصت را قدر دانسته و از آن استفاده کنیم.

وی با اشاره به رویدادهای سال ۱۴۰۱، یک سال گذشته را سال پر کاری خواند و ضمن تشکر از دستگاه‌های مختلف به‌ویژه دستگاه‌هایی که ایام نوروز مأموریت ویژه دارند، گفت: امسال در استان مسافرت‌های نوروزی ۲۰ درصد افزایش یافته که ۸ درصد از میانگین کشوری بیشتر است و این از برکت وجود مزار شهید سلیمانی است.

فداکار با بیان اینکه دستگاه‌های مختلف باید برای خدمت به زائران آماده باشند، اظهار کرد: دستگاه‌ها لیست کشیک خود را به سرعت ارائه کنند. همچنین مدیرانی که در ایام نوروز کشیک هستند شیفت‌بندی شده و در دسترس باشند تا کار مردم لنگ نماند.

استاندار کرمان با تأکید بر لزوم تأمین امنیت مراکز گردشگری و اسکان مسافران، گفت: بازار، مراکز اقامتی و گردشگری در این ایام حتماً رصد و مراقبت شوند تا مهمانان مشکلی نداشته باشند. همچنین فرمانداران و مسئولان سرکشی به خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران، مراکز ایتام و نگهداری بچه‌های بی‌سرپرست را مورد توجه قرار دهند.

فریدون فعالی، مدیرکل میراث فرهنگی و صنایع دستی استان نیز در این جلسه با ارائه گزارشی از برنامه‌‌های ستاد خدمات سفر نوروزی کرمان، تصریح کرد: شرایط اسکان نسبت به سال‌های گذشته بیشتر شده همچنین فرصت بیشتری برای بازید از مراکز گردشگری فراهم شده است.

فعالی با تأکید بر اینکه برنامه‌های نوروز در شأن ماه رمضان برگزار می‌شود به تهیه کتاب الکترونیکی «دل عالم» اشاره کرد و گفت: این مجموعه به ۸ زبان آماده شده که امکان بازدید مجازی از استان را فراهم می‌کند.

در پایان این جلسه از برگزیدگان خدمت‌ و دستگاه‌های اجرایی برتر سال ۱۴۰۰ در بیست‌و‌چهارمین جشنواره شهید رجایی استان کرمان تقدیر شد.

انتهای پیام
captcha