جهاددانشگاهی باید علم را به ثروت تبدیل کند
کد خبر: 4120143
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۰
مسلمی نائینی:

جهاددانشگاهی باید علم را به ثروت تبدیل کند

رئیس جهاددانشگاهی گفت: جهاددانشگاهی به دنبال این است که علم را به محصول و محصول تولید شده را در چرخه تجارت، به ثروت تبدیل کند.

حسن مسلمی نائینیحسن مسلمی‌نائینی، رئیس جهاددانشگاهی در حاشیه مراسم تجدید میثاق جهادگران و دانشگاهیان با آرمان‌های امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری که در حرم امام خمینی(ره) برگزار شد، در گفت‌و‌گو با ایکنا، در پاسخ به اینکه امروز جهادگران باید چگونه فعالیت کنند تا به وصایای امام راحل(ره) عمل کرده باشند، گفت: یکی از اهداف اصلی انقلاب ما ارتقای علم و فناوری است که جهاددانشگاهی به توفیق الهی در این مسیر کارهای بزرگ و منحصر به فردی انجام داده است.

وی افزود:‌ امروز یکی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در رابطه با وظایف جهاددانشگاهی این است که جهادگران همچنان اهداف اولیه انقلابی را مدنظر قرار داده و کار خود را با همان نیرو، انرژی و رویه انقلابی و جهادی که داشتند، ادامه دهند.

مسلمی نائینی در رابطه با مهمترین اهداف جهاددانشگاهی نیز بیان کرد: یکی از اهداف اصلی و مدنظر جهاددانشگاهی این است که باید علم را به ثروت تبدیل کنیم و این مسئله‌ای است که جامعه ما امروز به شدت نیازمند آن است. جهاددانشگاهی به دنبال این است که علم را به محصول و محصول تولید شده را در چرخه تجارت، به ثروت تبدیل کند.

انتهای پیام
captcha