۴۴ برنامه شاخص در دهه فجر در سطح گرگان برگزار می‌شود
کد خبر: 4119100
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۴
فرمانده سپاه ناحیه گرگان:

۴۴ برنامه شاخص در دهه فجر در سطح گرگان برگزار می‌شود

فرمانده سپاه ناحیه گرگان گفت: ۴۴ برنامه شاخص و محوری در سطح پایگاهی پیش‌بینی شده که توسط حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج در طول دهه فجر برگزار خواهد شد.

سرهنگ دیلم فرمانده سپاه ناحیه گرگان

به گزارش ایکنا ازگلستان، سرهنگ علی دیلم، فرمانده سپاه ناحیه گرگان در نشست خبری با اصحاب رسانه که امروز، ۱۲ بهمن در سپاه ناحیه گرگان برگزار شد، ضمن تبریک فرارسیدن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب گفت: اصحاب رسانه نقش مهمی در امیدآفرینی جامعه دارند لذا این ایام فرصت خوبی برای تبیین و مقایسه دستاوردهای انقلاب در قبل و بعد از انقلاب است.

فرمانده سپاه ناحیه گرگان تصریح کرد: در ایام الله دهه فجر امسال با توجه به شعار محوری «ایران استوار، ۴۴ سال افتخار» چهارصد و چهل و چهار برنامه در سطح پایگاهی پیش‌بینی شده که توسط حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج در طول دهه فجر برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه گرگان با بیان‌اینکه ۴۴ برنامه شاخص و محوری در دهه فجر در سطح شهرستان‌ها برگزار خواهد شد، گفت: برگزاری ۲۱ یادواره شهدای محله‌ با عنوان شهید آبروی محله و یادواره خانگی، ۱۵ برنامه ورزشی و فرهنگی، نشست‌های تبیینی و امیدآفرینی، بیش از بیست نشست محوری در سطح شهرستان، عملیات نصب پرچم برسردرب منازل شهدا، رژه موتوری و خودرویی، اجرای اردوی راهیان نور دانش‌آموزی، عطر افشانی مزار شهدا از جمله برنامه‌های دهه فجر در سطح شهرستان‌های استان است.

فرمانده سپاه ناحیه گرگان همچنین از رزمایش کمک‌های مومنانه بیش از ۲۰۰۰ بسته معیشتی در سطح شهرستان گرگان خبرداد و گفت: یادواره شهدای والفجر ۸ ، اجرای سرودهای محله‌ای همراه با ایستگاه صلواتی، برگزاری جشن پیروزی انقلاب، گلبانگ الله اکبر و نورافشانی و راهپیمایی ۲۲ بهمن از دیگر برنامه‌های این ایام است.

سرهنگ دیلم گفت: دشمنان ایران اسلامی بیشتر تاکید شان روی نقاط فرهنگی مثبت و تاثیر گذار در کشور است و با این اوصاف برنامه ریزی آنها به سمت سوی نسل جوان جامعه بوده تا با استفاده از این جوانان بتوانند به اهداف خود برسند.

گفت: هر اندازه این نسل از اهداف انقلاب فاصله بگیرد راه را برای ورود دشمنان قسم خورده نظام هموار خواهد کرد که این امر ضرورت تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی را در بین مردم به خصوص نسل جوان ضرورت می بخشد.

 

 

انتهای پیام
captcha