برگزاری ۲۰۰ برنامه در دهه فجر از سوی سپاه تویسرکان
کد خبر: 4118867
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۶

برگزاری ۲۰۰ برنامه در دهه فجر از سوی سپاه تویسرکان

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان از برگزاری بیش از ۲۰۰ برنامه به‌مناسبت بزرگداشت چهل‌و‌چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب در این شهرستان خبر داد.

کامران کریمی فرمانده سپاه تویسرکانبه گزارش ایکنا از همدان، کامران کریمی، فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان، 11 بهمن‌ماه در نشست با خبرنگاران این شهرستان به‌مناسبت دهه فجر بیان کرد: در دهه فجر امسال برنامه‌های سپاه ناحیه تویسرکان با محوریت جهاد تبیین و شرح دستاوردهای ۴۴ ساله انقلاب، امیدآفرینی و نشاط اجتماعی، جهاد خدمات‌رسانی در نقاط مختلف شهرستان و بازخوانی جنایت‌های رژیم منحوس پهلوی اجرا می‌شوند.

وی با بیان اینکه در این ایام ۱۵ واحد مسکونی که به‌صورت مشترک و با همکاری سپاه، کمیته امداد و بنیاد مسکن ساخته شده‌اند در اختیار مددجویان قرار می‌گیرند، گفت: از ابتدای امسال تاکنون با صرف اعتباری افزون بر شش میلیارد تومان برای ۲۸۰ نفر در شهرستان تویسرکان توسط سپاه به‌صورت مستقیم اشتغال ایجاد شده است.

کریمی فضاسازی متناسب با ایام‌الله دهه فجر، غباروبی گلزار شهدا، دیدار با امام جمعه، رژه موتوری، برگزاری سرودهای انقلابی و سرکشی از خانواده معظم شهدا به‌ویژه شهدای انقلاب را از مهمترین برنامه‌ها برشمرد و اعلام کرد: ۲۳ یادواره شهید با همکاری آموزش و پرورش در مدارس تویسرکان به‌مناسبت‌ سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد.

وی برگزاری نشست‌های بصیرتی، یادواره شهدا، میقات صالحین و مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی را از دیگر برنامه‌های سپاه ناحیه تویسرکان در دهه فجر امسال دانست و گفت: امسال با توجه به معادلات داخلی، منطقه‌ای و جهانی باید دهه فجر را با شکوه‌تر و پرشورتر از هر سال برگزار کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان با اشاره به تقابل همیشگی جبهه حق و باطل در طول تاریخ خلقت، انقلاب اسلامی را نقطه عطفی در مسیر استمرار نهضت انبیا دانست و تأکید کرد: آرما‌ن‌های اصیل و بنیادی انقلاب اسلامی یعنی استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی هرگز نابود شدنی نیستند.

وی تصریح کرد: بدون تردید بزرگداشت انقلاب شکوهمند اسلامی در همه عرصه‌های مختلف و اجرای دقیق فرمان جهاد تبیین، گام‌های ملت بزرگ ایران به‌سوی توسعه مقتدرانه و عزتمندانه را مؤثرتر می‌کند.

انتهای پیام
captcha