نگاهی به ترم زمستانه دارالقرآن المهدی(عج) چهاردانگه
کد خبر: 4118119
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۱

نگاهی به ترم زمستانه دارالقرآن المهدی(عج) چهاردانگه

دوره‌های آموزش عمومی و تخصصی قرآن همراه با رشته‌های مهارتی با محوریت قرآن کریم و کلاس‌های فوق‌برنامه طی ایام زمستان در دارالقرآن المهدی(عج) چهاردانگه درحال برگزاری است.

ترم زمستانه دارالقرآن المهدی(عج) چهاردانگهبه گزارش ایکنا، ترم زمستانه دارالقرآن با دوره‌های آموزش عمومی و تخصصی قرآن، رشته‌های مهارتی با محوریت قرآن کریم، کلاس‌های فوق برنامه ویژه تمام مقاطع سنی بانوان و آقایان و دوره‌های مهد و آموزش مهارت‌های پیش از دبستان ویژه خردسالان دختر و پسر 5 تا 7 سال همراه است.

این دوره‌های در رشته‌های قرآنی شامل روخوانی و روان‌خوانی قرآن، تجوید مقدماتی، حفظ قرآن کریم (حفظ ترتیبی، موضوعی و حفظ جزء سی‌ام)، آموزش صوت و لحن و آشنایی با نغمات، تفسیر موضوعی قرآن و نهج‌البلاغه، آموزش ترتیل (مقدماتی و تکمیلی)، آموزش مداحی، تواشیح و تجوید‌الصلاة است.

همچنین رشته‌های مهارتی شامل خطاطی و خوشنویسی نسخ و ثلث قرآنی با خودکار و نی، آموزش نقاشی و طراحی و آموزش فوریت‌های پزشکی، هنرهای دستی (تابلوفرش و قالیبافی) نیز آموزش داده می‌شود. در کنار این کلاس‌ها نیز دوره آمادگی دانش‌آموزان نوجوان برای حضور در مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزی و استعدادیابی و تشکیل گروه‌های تخصصی تواشیح، همخوانی و همسرایی بین نوجوانان برپا می‌شود.

کلاس حفظ قرآن نیز ویژه بانوان در دو گروه سنی پایین و بالای 15 سال به صورت مجزا با تدریس رؤیا قریشی، مدرس دوره‌های تربیت مربی و حافظ کل قرآن، روزهای شنبه از ساعت 9 تا 14 برگزار می‌شود. (پیش از این دوره حفظ روزهای چهارشنبه تشکیل می‌شد)

علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۰۲۱۵۵۲۶۲۲۱۱ تماس بگیرند. همچنین دارالقرآن المهدی(عج) در شهر چهاردانگه، خیابان شهید باهنر(افشین)، جنب آتش‌نشانی قرار دارد.

انتهای پیام
captcha