نظارت جدی پلیس راه کرمان بر تردد ناوگان خودرویی راهیان نور
کد خبر: 4117056
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۴

نظارت جدی پلیس راه کرمان بر تردد ناوگان خودرویی راهیان نور

رئیس پلیس راه شمال استان کرمان از نظارت جدی مأموران پلیس راه بر سلامت و ایمنی خودروهای کاروان‌های راهیان نور خبر داد و گفت: تمامی واحدهای گشت پلیس راه استان بر تردد این ناوگان نظارت کامل و جدی دارند.

راهیان نور

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی پلیس، سرهنگ علی رضایی، رئیس پلیس راه شمال استان کرمان، از نظارت جدی مأموران پلیس راه بر سلامت و ایمنی خودروهای کاروان‌های راهیان نور خبر داد و گفت: به منظور ارتقای ایمنی کاروان‌های راهیان نور که مورد تأکید مسئولان نیز قرار دارد و با توجه به اهمیت موضوع، تمامی واحدهای گشت پلیس راه استان بر تردد این ناوگان نظارت کامل و جدی دارند.

وی افزود: در همین راستا کارشناسان پلیس با حضور در پایانه‌های مسافربری به منظور بازدید این ناوگان با هدف جلوگیری از حوادث اقدام می‌کنند. همچنین با برنامه‌ریزی‌های به‌عمل آمده برای هر اتوبوس یک پلیس‌یار به‌صورت نامحسوس برای رعایت نکات ایمنی از بین بانوان فرهنگ‌یار ترافیک و همیاران پلیس در نظر گرفته شده و کاروان را برای پیشگیری از حوادث و سوانح احتمالی تا مقصد همراهی خواهند کرد.

سرهنگ رضایی در پایان با اشاره به اینکه حفظ جان مسافرین اولویت اصلی پلیس راه است، از رانندگان خواست از انجام هرگونه تخلف حادثه ساز خودداری کنند تا سفری امن برای خود و زائرین که برای بازدید منطق عملیاتی جنوب عازم می‌شوند رقم بخورد.

انتهای پیام
captcha