راه‌اندازی مدرسه فضای مجازی در فارس
کد خبر: 4117026
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۴

راه‌اندازی مدرسه فضای مجازی در فارس

مدیرکل آموزش و پرورش فارس از راه‌اندازی مدرسه فضای مجازی برای نخستین بار در کشور در این استان خبر داد.

نشست کارگروه تولید محتوا و انتشار در فضای مجازی شورای فضای مجازی فارسبه گزارش ایکنا از فارس، محمدخلیل عسکری، مدیرکل آموزش و پرورش فارس امروز، 4 بهمن در نشست کارگروه تولید محتوا و انتشار در فضای مجازی شورای فضای مجازی استان از راه‌اندازی مدرسه فضای مجازی برای نخستین بار در کشور در این استان خبر داد و گفت: اهتمام جدی به آموزش سواد مجازی به معلمان، دانش‌آموزان و اولیای آنان داریم.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش در دوران شیوع کرونا آسیب‌های زیادی دید، افزود: در این ایام مجبور به استفاده از بستر فضای مجازی برای ارائه آموزش‌ها شدیم و دانش‌آموزان مجبور شدند به صورت فوری و بدون برنامه وارد فضای مجازی شوند که این مسئله منجر به بروز آسیب‌هایی شد.

عسکری، بحران هویت را یکی از آسیب‌های این مسئله عنوان کرد و افزود: بحمد الهی تشکیل شورای راهبری فضای مجازی که از ابتکارات استاندار فارس است، نشان داد، این استان به فرمایش رهبر معظم انقلاب همچنان در قله قرار دارد.

وی با بیان اینکه تربیت یک فرایند است و عوامل مختلفی در آن سهیم و مؤثر هستند، گفت: تمام دستگاه‌ها باید در زمینه تربیت در کنار آموزش و پرورش قرار گیرند.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس همچنین رسانه را از ارکان اصلی تربیت دانست و خواستار همکاری بیشتری رسانه‌ها با آموزش و پرورش در این مسئله شد.

عسکری در ادامه با اشاره به اجرای طرح دوشنبه‌های مسجدمحوری در آموزش و پرورش فارس گفت: در این طرح همه مدیران آموزش و پرورش روزهای دوشنبه‌ هر هفته در مساجد حضور می‌یابند و با مردم دیدار و گفت‌وگو می‌کنند.

انتهای پیام
captcha