بانوان در پیروزی انقلاب اسلامی نقش بی‌بدیلی ایفا کردند
کد خبر: 4115799
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۶

بانوان در پیروزی انقلاب اسلامی نقش بی‌بدیلی ایفا کردند

فرمانده سپاه بوکان گفت: بانوان در سال‌های مبارزه با رژیم ستم‌شاهی و پیروزی رساندن انقلاب اسلامی به معنای واقعی نقش بی‌بدیلی ایفا کردند و در معادلات سیاسی آن سال‌ها تاثیر شگرفی داشتند.

بانوان در پیروزی انقلاب اسلامی نقش بی‌بدیلی ایفا کردندبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، صمدمحمد علیزاده فرمانده سپاه بوکان امروز، 29 دی در جشن میلاد کوثر که سالن اجتماعات سردار سلیمانی در بوکان برگزار شد، گفت: بانوان در پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران به معنای واقعی کلمه نقش بی‌بدیلی ایفا کردند، چون همه شخصیت‌های علمی، فرهنگی و سیاسی که در انقلاب شرکت کردند، توسط زنان جامعه اسلامی پرورش یافتند.

وی ادامه داد: یکی از علل پیروزی و‌ بقای انقلاب و ایستادگی در مقابل استکبار زنان مسلمان بودند، چون این بانوان و مادران کشورمان بودند، که توانستند شخصیت‌هایی همچون حاج‌قاسم، شهید حججی و ... تربیت کنند.

فرمانده سپاه بوکان تاکید کرد: دوام و‌ بقای ایران اسلامی به تشکیل خانواده‌های قدرتمند، متدین و انقلابی بستگی زیادی دارد، به‌طوری‌که نقش خانواده در اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بسیار ارزشمند است.

علیزاده بیان کرد: متفکرین صهیونیست، بهاییت و ...  به این نتیجه رسیده‌اند، اگر بخواهند ایران را تجزیه‌ کنند، جوانان را بی‌هویت کنند، غیرت ایرانی و اسلامی را از بین ببرند و به نظام ضربه بزنند، باید به خانواده، زنان و شخصیت آنان آسیب بزنند و‌ روی‌ این‌ مهم کار‌ کنند.

فرمانده سپاه بوکان خاطرنشان کرد: همچنان که اندلس نمونه عینی  آن موضوع بود، به عنوان یک کشور اسلامی در دام غرب گرفتار شده و با نقشه دشمنان خود به‌ مسیر بیراهه و ‌گمراهی کشیده شد.

وی با بیان اینکه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران درصدد هستند، بانوان ما را از حرکت‌های اقتصادی، فرهنگی و سیاسی بازدارند، ادامه داد: بنابراین در مواجهه با چنین دسیسه‌هایی باید با هوشیاری رفتار کنیم و بانوان را نسبت به این توطئه استکبار آگاه سازیم.

انتهای پیام
captcha