250 مؤلف در دلفان فعالیت دارند
کد خبر: 4114810
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۱

250 مؤلف در دلفان فعالیت دارند

امام‌جمعه دلفان با بیان اینکه در حوزه نویسندگی و قلم 250 مؤلف در دلفان فعالیت دارند، گفت: با توجه به اثرگذاری فضای مجازی می‌طلبد گروه‌های تولید محتوا با موضوع کتاب و کتابخوانی در بستر فضای مجازی راه‌اندازی شود.

 حجت‌الاسلام محمدیوسف خانی، امام جمعه دلفانبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی لرستان، در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان دلفان که امروز، 25 دی‎ماه در فرمانداری دلفان برگزار شد،  حجت‌الاسلام محمدیوسف خانی، امام جمعه دلفان با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به پشتوانه نخبگان علمی، متعهد و مؤمن به سرعت در حال طی کردن مراتب علمی و کسب افتخار در سطح بین‌الملل است، اظهار کرد: در شهرستان دلفان همانند سایر نقاط ایران اسلامی نیز نخبگان علمی و فرهنگی زیادی وجود دارد.

وی افزود: در حوزه نویسندگی و قلم 250 مؤلف در شهرستان دلفان فعالیت دارند و از این رو نباید به سادگی از کنار این ظرفیت‌های عظیم گذشت.

امام‌جمعه دلفان با اشاره به میزان اثرگذاری فضای مجازی، اضافه کرد: اداره کتابخانه‌های عمومی با راه‌اندازی گروه‌های تولید محتوا در فضای مجازی با موضوع کتاب و کتابخوانی، در راستای ترویج کتابخوانی حرکت کند.

وی گفت: همچنین ضرورت دارد سایر دستگاه‌های اجرایی و نهادها نیز در این خصوص با اداره کتابخانه‌های عمومی مشارکت داشته باشند.

اصغر قهرمانی، فرماندارشهرستان دلفان نیز با اشاره به برخی راهکارها برای ترغیب مردم به کتابخانه، اظهار کرد: ایجاد فضای دلپذیر و مطلوب در کتابخانه، وجود کتاب‌های مناسب نیاز نوجوانان و جوانان و استفاده از همه ظرفیت‌های مالی به منظور تأمین مخارج کتابخانه‌های عمومی می‌تواند در افزایش مراجعه به کتابخانه‌ها و به‌دنبال آن افزایش سرانه مطالعه در شهرستان تأثیرگزار باشد.

وی گفت: مسابقه «رهروان سردار سلیمانی» در راستای اشاعه و تبیین فرهنگ ایثار و شهادت در حال برگزاری است و این انتظار را داریم همشهریان دلفانی در این مسابقه مشارکت حداکثری داشته باشند.

لازم به ذکر است، راه‌اندازی گروه‌های تولید محتوا در فضای مجازی با موضوع کتاب و کتابخوانی، تسریع در تکمیل پروژه ساخت کتابخانه شماره دو شهرستان دلفان، شرکت کارکنان دستگاه‌های اجرایی در مسابقه کتابخوانی «رهروان سردار سلیمانی» و پرداخت بخشی از سهم نیم درصد از مهمترین مصوبات این جلسه بود.

انتهای پیام
captcha