مراسم بزرگداشت شهید ذوالقدر و یادواره ۴۵۰ شهید شهرستان خدابنده برگزار می‌شود
کد خبر: 4114720
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۵

مراسم بزرگداشت شهید ذوالقدر و یادواره ۴۵۰ شهید شهرستان خدابنده برگزار می‌شود

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران خدابنده گفت: مراسم بزرگداشت شهید مظفرعلی ذوالقدر و یادواره ۴۵۰ شهید شهرستان خدابنده امروز در شهر قیدار برگزار می‌شود.

یادواره شهدا

بهنام شهیدی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان خدابنده در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، از آماده‌سازی مقدمات و تمهیدات مربوط به برگزاری مراسم بزرگداشت شهید مظفرعلی ذوالقدر از شهدای فدائیان اسلام و یادواره ۴۵۰ شهید والامقام شهرستان خدابنده عصر امروز ۲۵ دی در سالن اشراق قیدار خبر داد.

وی با بیان اینکه فدائیان اسلام نقش بی‌بدیلی در مبارزه با طاغوت در زمان تاریک ستم‌شاهی ایفا کردند، متذکر شد: امروز لازم است با بزرگداشت این مراسم در شهرستان به وظیفه خود در انتقال آرمان‌های این شهدا به نسل امروز به ویژه به نسل جوان موثر باشیم.

شهیدی ادامه داد: با توجه به نام‌گذاری روز ۲۷ ‌دی‌ماه در تقویم جاری کشور به‌ نام شهیدان نواب‌ صفوی و ذوالقدر، همه ساله جهت بزرگداشت این شهید و شهدای شهرستان برنامه‌های متنوعی اجرا می‌شود.

این مسئول ادامه داد: چاپ دفتر و سررسید جهت معرفی شهید توسط شهرداری، حضور همه مدیران اجرایی شهرستان در مراسم، نام‌گذاری یکی از میادین اصلی شهر کرسف بنام شهید ذوالقدر و سخنرانی دکتر صفار هرندی و بازدید از منزل این شهید در شهر کرسف از ویژه برنامه‌های این مراسم در شهرستان خدابنده خواهد بود.

انتهای پیام
captcha