بازدید معاون قرآن وزارت ارشاد از مؤسسه معارف اهل‌بیت(ع) یزد
کد خبر: 4114026
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۰

بازدید معاون قرآن وزارت ارشاد از مؤسسه معارف اهل‌بیت(ع) یزد

معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه سفر به استان یزد از مؤسسه معارف امامت اهل بیت(ع) یزد بازدید و در جریان فعالیت‌های این مؤسسه قرار گرفت.

بازدید معاون قرآن وزارت ارشاد از مؤسسه معارف اهل‌بیت(ع) یزدبه گزارش ایکنا از یزد، در آستانه سفر حجت‌الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور به استان یزد، علیرضا معاف، معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، امروز، 21 دی‌ماه، از مؤسسه معارف امامت اهل بیت(ع) یزد بازدید کرد.

وی در حاشیه این بازدید، در نشستی با مدیر و اعضای این مؤسسه در جریان اقدامات و فعالیت‌های این مؤسسه قرار گرفت.

حجت‌الاسلام سید محمد حسینی، مدیر مؤسسه معارف امامت اهل بیت(ع) یزد در این نشست با اشاره به اجرای طرح «صیانت از عقاید و باورهای دینی» در استان گفت: عقاید و باورهای دینی مهمترین، تأثیرگذارترین و ضروری‌ترین مباحثی است که با زندگی انسان دخالت دارد و اگر این اعتقادات و باورها تصحیح شد، بالتبع افکار، گفتار و رفتار انسان‌ها نیز تصحیح خواهد شد.

وی بیان کرد: خوشبختانه این دوره با استقبال خوبی همراه شد و زمینه‌ای فراهم شد تا شرکت‌کنندگان بتوانند عالمانه و ماهرانه و با بیانی رسا و مصلحت‌سنجی نسبت به فعالیت در سطح جامعه اقدام کنند. در واقع مطالب به صورت ساده، کاربردی، متقن و رفع شبهات و جریانات انحرافی توسط اساتید مجرب ارائه شد.

انتهای پیام
captcha