هنرواره جبهه مقاومت و حاج‌ قاسم در همدان برگزار می‌شود
کد خبر: 4112158
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۷

هنرواره جبهه مقاومت و حاج‌ قاسم در همدان برگزار می‌شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی از برگزاری هنرواره جبهه مقاومت و حاج‌ قاسم به‌مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها خبر داد.  

حجت‌الاسلام محمدهادی نظیری مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدانحجت‌الاسلام محمدهادی نظیری، مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان اظهار کرد: هنرواره جان‌ فدا به‌مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی برگزار می‌شود.

وی افزود: این هنرواره در چهار مقطع کودکان، نوجوانان، جوانان و عمومی همچنین در بخش ویژه اصحاب رسانه نیز برگزار می‌شود. در بخش اصحاب رسانه ارسال آثار مکتوب و مصور در سایت‌ها و خبرگزاری با موضوع جبهه مقاومت و حاج‌ قاسم است.

نظیری با اشاره به موضوعات این هنرواره گفت: موضوعات هنرواره جان فدا شامل فیلم و عکس، سیاه‌قلم، نقاشی، دلنوشته، کافه‌ گفت‌وگو، شعر مقاومت، لحظه‌ بیداری، تولیدات چندرسانه‌ای و با حاج قاسم حرفی بزن است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان بیان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به نشانی @Nehzat_eslami_hmd و یا شماره ۰۹۹۱۵۹۸۶۳۰۴ در پیام‌رسان ایتا آثار خود را ارسال کنند. مهلت ارسال آثار  تا ایام‌الله دهه فجر، ۱۲ بهمن‌ماه سال جاری است که به برگزیدگان هر بخش جوایزی اهدا می‌شود.

وی تصریح کرد: مهم‌ترین هدف در تبلیغات اسلامی همدان این است که ما بتوانیم شاخصه‌های مکتب حاج قاسم را در صحنه‌های مختلف جامعه ظهور و بروز داده و روایت کنیم.

انتهای پیام
captcha