استکبار با شعار «زن، زندگی و آزادی» برای ایران نسخه‌پیچی می‌کند
کد خبر: 4110319
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۵
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان‌غربی:

استکبار با شعار «زن، زندگی و آزادی» برای ایران نسخه‌پیچی می‌کند

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان‌غربی گفت: ایادی استکبار جهانی با شعار «زن، زندگی و آزادی» برای کشورمان نسخه‌پیچی می‌کند، حال آنکه جوانان ما بیدار هستند و تحت‌تأثیر این فضاسازی‌ها قرار نمی‌گیرند.

استکبار با شعار «زن، زندگی و آزادی» برای ایران نسخه‌پیچی می‌کندبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام میثم فیاضی، مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان‌غربی هفتم دی‌ماه در تجمع فاطمی که با حضور اقشار مختلف مردم در شهر چایپاره برگزار شد، گفت: خداوند متعال به برخی از بندگان خود همچون حضرت زهرا(س) شأن و منزلت بی‌نظیری عطا کرده است، جایگاهی که نظیر آن به‌ هیچ‌ عنوان وجود ندارد.

وی با بیان اینکه اگر به زندگی حضرت زهرا(س) نگاه کنیم، متوجه خواهیم شد، سراسر زندگی این بانوی بزرگ اسلام مالامال از عشق به خداوند متعال است، ادامه داد: جایگاه و منزلتی که ذات اقدس الهی به حضرت زهرا(س) عطا کرده است، قابل توصیف نیست. اگر می‌خواهیم حضرت زهرا(س) را خوب بشناسیم و به دیگران معرفی کنیم، لازم است، به فرمایشات اهل بیت(ع) و پیامبر اکرم(ص) در این زمینه مراجعه کنیم.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان‌غربی ادامه داد: اشرف مخلوقات این جهان انبیا هستند، که حضرت محمدمصطفی(ص) نیز اشرف آنها هستند، که چنین انسان وارسته‌ای از حضرت فاطمه زهرا(س) به نیکی یاد می‌کنند، بنابراین باید خود به عمق موضوع و اهمیت جایگاه دختر گرامی‌شان پی ببریم.

فیاضی با بیان اینکه مادران شهدا بعد از شهادت فرزندان‌شان به هیچ‌ عنوان بی‌تابی و بی‌قراری نمی‌کنند، چون بر این باور هستند، فرزندشان را در راه خدا، اسلام و قرآن از دست داده‌اند، گفت: این بانوان صبر و بردباری خود را از حضرت زهرا(س) و حضرت زینب(س) وام گرفته‌اند و پیرو راه آنها هستند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان‌غربی بیان کرد: اگر والدین شهدا بگویند، فرزندمان مرده است، براساس نص صریح قرآن کریم گناه کرده‌اند، چون هیچ کسی نمی‌تواند شهید را مرده بگوید؛ خوشبختانه پدر و مادر شهدای نظام اسلامی متوجه هستند، فرزندشان به چه منزلت والایی دست پیدا کرده‌اند.

وی تبلیغات مخرب و مسموم شبکه‌های معاند از جمله اینترنشنال علیه شهدا را مورد اشاره قرار داد و گفت: فرهنگ ایثار و شهادت در باورهای ملت بزرگ ایران اسلامی ریشه‌های عمیقی دارد و ملت ما تحت‌تأثیر فضاسازی‌های دشمن قرار نمی‌گیرند.

فیاضی با بیان اینکه استکبار برای کشورمان «زن، زندگی و آزادی» را نسخه‌ می‌بندد، گفت: سفیر آمریکا در سازمان ملل متحد، چند روز قبل بیان کرد «من به حال زنان ایرانی گریستم»، جای سؤال وجود دارد، چرا باید برای بانوی ایرانی گریه کرد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان‌غربی با بیان اینکه غیرت را می‌خواهند از جوان ایرانی بگیرند، افزود: همه رسانه‌های غربی اعم از من و تو، بی‌بی‌سی و ... این سیاست را دنبال می‌کنند.

وی ادامه داد: اگر سران آمریکا به حال بانوان ایرانی می‌گریند جای سؤال است، چرا به حال بانوان فلسطینی اشک نمی‌‌ریزند، اجازه تشییع پیکر هم به آنها داده نمی‌شود، داعش وقتی به عراق رفت، دو هزار و 300 زن ناپدید شد، که هنوز معلوم نیست، این زنان و دختران جوان کجا هستند، چرا به حال آنها کسی نگریست.

فیاضی گفت: اگر کسی می‌خواهد به شعار «زن و زندگی و آزادی» عمل کند، لازم است، به سیره حضرت زهرا(س) نگاه کند، چون در دامان خود شهدایی وارسته تربیت کرد، تا زیر یوغ زور و استکبار نروند و آزاده باشند.

انتهای پیام
captcha