حضرت فاطمه (س) پرچم حمایت از ولایت را به اهتزاز درآورد
کد خبر: 4110057
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۱

حضرت فاطمه (س) پرچم حمایت از ولایت را به اهتزاز درآورد

جانشین نمایندگی ولی‌فقیه در قرارگاه حمزه گفت: حضرت فاطمه (س) پرچم حمایت از ولایت را در پهنه پهناور گیتی به اهتزاز درآورد و اثبات کرد، که بهتر از هر کسی ولی‌شناس است.

سردار سلیمانی از تربیت‌یافتگان مکتب فاطمی هستندبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام محمد رستمی جانشین نمایندگی ولی‌فقیه در قرارگاه حمزه‌سیدالشهداعلیه‌السلام (ع) 6 دی در مراسم سوگواری شهادت بانوی دوعالم که در سالن اجتماعات لشکر 3 حمزه برگزار شد، گفت: سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی همچنین سایر شهدای نظام اسلامی در مکتب حضرت فاطمه (س) پرورش یافته‌اند، بنابراین می‌طلبد برای شناخت آنها بیشتر و جدی‌تر گام برداریم، چون به نوعی تلاش برای شناخت حضرت فاطمه (س) است.

وی تبعیت محض از پیشوا، ایثار و فداکاری در راه ولایت را از ویژگی‌های بارز حضرت فاطمه (س) برشمرد، گفت: این بانوی بزرگوار به‌معنای‌واقعی‌کلمه جویبار جاری از سرچشمه معرفت، فضیلت‌های الهی و انسانی هستند.

حجت‌الاسلام رستمی با بیان اینکه، حضرت فاطمه (س) پرچم حمایت از ولایت را در پهنه پهناور گیتی به اهتزاز درآورد و نشان داد، برترین ولی‌شناسِ عالم هستی می‌باشد، خاطرنشان کرد: آن حضرت لحظه‌ای در وفا به‌ عهد الهی، تبعیت از نبوت و امامت،  بذل مال، جان و حتی فرزندان خویش تردید نکرد و برای گسترش اسلام هرنوع فداکاری کرد.

جانشین نمایندگی ولی‌فقیه در قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) با بیان اینکه، حضرت فاطمه(س) در دوران حیات خویش نمونه عصمت، صبر و ایثار بود، خاطرنشان کرد: نقش حضرت زهرا (س) در ادامه حیات اسلام و زنده نگه داشتن آن بی‌بدیل است، شجاعت و جسارت آن حضرت موضوعی است، که ‌نه‌تنها در خاندان اهل بیت (ع) بلکه در سراسر تاریخ اسلام با روشنی به چشم می‌خورد.

انتهای پیام
captcha