توزیع بیش از 1000 بسته یلدایی در چالدران
کد خبر: 4108560
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۱

توزیع بیش از 1000 بسته یلدایی در چالدران

فرمانده سپاه چالدران گفت: در آستانه فرا رسیدن شب یلدا، با همت خیران 1 هزار و 500 بسته یلدایی در بین نیازمندان و اقشار بی‌بضاعت چالدران توزیع شد.

توزیع بیش از 1000 بسته یلدایی در چالدرانبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، سرهنگ پاسدار قهرمان درستی فرمانده سپاه چالدران 29 آذر در نشست خبری که در سالن جلسات فرماندهی سپاه چالدران برگزار شد، گفت: شیوع ویروس کرونا گرچه برخی از هم‌وطنان ما را گرفت، ولی با عنایات مقام معظم رهبری سنت حسنه رزمایش کمک مومنانه در کشور و استان نهادینه شد.

وی ادامه داد: بنابراین درراستای برپایی رزمایش کمک مومنانه و احیای فرهنگ مساوات و همدلی بسته‌های یلدایی در بین نیازمندان این شهرستان توزیع می‌شود، که امسال 1 هزار و 500 بسته یلدایی در چالدران تهیه شده و توزیع خواهد شد.

درستی با بیان اینکه، این بسته‌ها شامل 6 قلم از اقلام یلدایی، مواد پروتئینی، میوه و ... است، گفت: ارزش ریالی هر بسته بیش از 5 میلیون ریال برآورد شده، دراین‌راستا ۷میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.

فرمانده سپاه چالدران با بیان اینکه بسته‌های معیشتی با همت مردم نیکوکار شهرستان تهیه شده و توسط حوزه‌های مقاومت بسیج سپاه چالدران در مناطق شهری و روستایی بین نیازمندان توزیع می‌شود، ادامه داد: این سنت حسنه در تقویت روحیه همدلی و مهربانی بین آحاد مردم تاثیر بسیار زیادی دارد.

انتهای پیام
captcha