برگزاری محافل قرآنی ویژه دانشجویان و دانش‌آموزان در بورکینافاسو + عکس
کد خبر: 4107443
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۵

برگزاری محافل قرآنی ویژه دانشجویان و دانش‌آموزان در بورکینافاسو + عکس

مرکز بین‌المللی تبلیغ قرآن آستان حسینی محافل قرآنی آموزشی برای دانشجویان و دانش‌آموزان دانشگاه‌ها و مدارس بورکینافاسو برگزار کرده است.

به گزارش ایکنا به نقل از آستان حسینی، این جلسات با همکاری شعبه مرکز تبلیغ قرآن آستان مقدس حسینی در بورکینافاسو و با حضور ده‌ها تن از دانشجویان و دانش‌آموزان به میزبانی مؤسسه «وارث الانبیاء» این کشور برگزار شده است.

«علی عبود الطائی»، مسئول فعالیت قرآنی آستان حسینی در آفریقا در این باره گفت: مسئولان کادر شعبه مرکز تبلیغ قرآن این آستان در بورکینافاسو، برنامه‌ها و فعالیت‌های مختلفی را با نظارت آستان حسینی از طریق مؤسسه «وارث الانبیاء» اجرا می‌کنند و این برنامه‌ها در راستای استراتژی آستان حسینی در زمینه نشر فرهنگ قرآنی میان افراد مختلف جامعه در بورکینافاسو دنبال می‌شود.

وی افزود: برپایی جلسات آموزشی قرآنی برای دانش‌آموزان مدارس و دانشجویان نیز در ادامه فعالیت‌های قرآنی آستان حسینی برپا شده و محل برگزاری این محافل مؤسسه «وارث الانبیاء(ع)» واقع در شهر «بوبو دیولاسو»( Bobo-Dioulasso) است.

الطائی همچنین تصریح کرد: این جلسات هر هفته روزهای شنبه و چهارشنبه برگزار و در آن قرائت درست قرآن به دانشجویان و مخارج حروف قرآنی به دانش‌آموزان آموزش داده می‌شود.

انتهای پیام
captcha