روزهای صفر کرونایی ادامه دارد
کد خبر: 4106751
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۲

روزهای صفر کرونایی ادامه دارد

وزارت بهداشت اعلام کرد: در طول ۲۴ ساعت گذشته، هیچ یک از بیماران کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست ندادند.

روزهای صفر کرونایی ادامه دارد

به گزارش ایکنا، وزارت بهداشت اعلام کرد: تاکنون ۶۵ میلیون و ۱۴۶ هزار و ۲۵ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۵۵۶ هزار و ۵۷۵ نفر دُز دوم و ۳۱ میلیون و ۳۸۹ هزار و ۲۴۹ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۵۵ میلیون و ۹۱ هزار و ۸۴۹ دُز رسید.

از دیروز تا امروز ۲۲ آذر بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۳۰ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۲۳ نفر از آنها بستری شدند و مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به هفت میلیون و ۵۶۰ هزار و ۲۴۷ نفر رسید.

در طول ۲۴ ساعت گذشته، هیچ یک از بیماران کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست ندادند و مجموع جان باختگان این بیماری، در عدد ۱۴۴ هزار و ۶۵۸ نفر ثابت ماند. 57 نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ نیز در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قراردارند.

خوشبختانه تاکنون هفت میلیون ۳۳۵ هزار و ۵۳۷ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند. تاکنون ۵۴ میلیون و ۶۵۰ هزار و ۴۷۲ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر صفر شهرستان در وضعیت قرمز، دو شهرستان در وضعیت نارنجی، ۹۵ شهرستان در وضعیت زرد و ۳۵۱ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

انتهای پیام
captcha