بیش از ۱۱ درصد خانوار کرمانی مددجوی کمیته امداد هستند
کد خبر: 4105828
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۸

بیش از ۱۱ درصد خانوار کرمانی مددجوی کمیته امداد هستند

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان با بیان اینکه کمیته امداد متولی و بانی فقر نیست، گفت: متأسفانه در استان ثروتمند کرمان ۱۱.۴ درصد خانوار مددجوی کمیته امداد هستند.

ناصر عسکری نژاد مدیر کل کمیته امداد کرمان

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد، ناصر عسکری‌نژاد مدیرکل کمیته امداد استان کرمان با بیان اینکه حرف دل کارکنان امداد در یک کلام خدمت صادقانه، تلاش شبانه‌روزی، در میدان بودن، از میز کنده شدن و در خدمت مردم بودن است گفت: این توفیقی است که نصیب ما امدادگران شده و به همین منظور تلاش می‌کنیم باری از دوش مردم برداریم.

وی بیان کرد: کمیته امداد واسطه خیری است برای کسانی که می‌خواهند داشته‌های خود را در عرصه خیر و احسان به همنوعان خود عطا کنند تا باقیات و صالحاتی باشد برای آنها و مایه خیر، برکت و رحمت برای همنوعان باشد.

مدیرکل کمیته امداد استان با بیان اینکه ۱۲۰ هزار خانوار که حدود ۱۱.۴ درصد از کل خانوار استان را شامل می‌شود تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان قرار دارند افزود: از این تعداد خانوار تحت حمایت ۳ هزار و ۸۷۲ خانوار در قالب ۸ هزار و ۴۱۱ نفر تحت حمایت کمیته امداد شهرستان ارزوئیه قرار دارند.

وی با تأکید بر اینکه ایجاد اشتغال ثابت و پایدار سرلوحه کار تمام امدادگران این نهاد است گفت: رسالت ما ایجاد اشتغال پایدار است‌ و در همین راستا سال گذشته حدود ١۶ هزار فرصت شغلی با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه در استان ایجاد کرده‌ایم.

عسکری‌نژاد ادامه داد: امسال نیز کمیته امداد استان کرمان متعهد به ایجاد ۲۴ هزار و ۵۰ فرصت شغلی شده است که سهم شهرستان ارزوئیه ایجاد ۶۸۲ فرصت شغلی با اعتبار ۳۸ میلیارد تومان است که تاکنون حدود ۵۹۸ فرصت شغلی در این شهرستان ایجاد شده و حدود ۹۰ درصد برنامه محقق شده است.

انتهای پیام
captcha