برگزاری «اکسپو حج» در جده عربستان
کد خبر: 4105600
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۰

برگزاری «اکسپو حج» در جده عربستان

عربستان سعودی یک ماه دیگر نمایشگاه و کنفرانس موسوم به اکسپو حج را در استان جده به منظور بررسی و معرفی خدمات و راهکارهای نو در تسهیل سفر زائران خانه خدا برگزار می‌کند.

به گزارش ایکنا به نقل از موازین نیوز، وزارت حج و عمره عربستان سعودی اعلام کرد که  کنفرانس و نمایشگاه حج 2023 (با نام اکسپو حج) را در اوایل ژانویه سال آینده میلادی(2023) در استان جده برگزار خواهد کرد.

بر اساس بیانیه‌ای که روزنامه عکاظ منتشر کرده است، این وزارتخانه قصد دارد خدمات و راهکارهای نوآورانه را برای تسهیل در مراحل تشرف آسان زائران به حرمین شریفین بررسی کند.

وزارت حج و عمره عربستان سعودی گفت که این کنفرانس و نمایشگاه همچنین با هدف بالا بردن کیفیت خدمات ارائه شده به زائران خانه خدا و کمک به غنی‌سازی تجربیات دینی و فرهنگی آنها، به منظور دستیابی به اهداف برنامه‌های چشم انداز 2030 عربستان سعودی و گرد هم آوردن تصمیم گیرندگان، کارآفرینان، مبتکران و محققین به منظور بررسی مجموعه ای از راه حل ها و گزینه های نوآورانه  برای تسهیل در انجام سفر حج و عمره برگزار می‌شود.

بر اساس این بیانیه، کنفرانس ماه آتی حج در جده همچنین شاهد ارائه پیشنهادهایی برای پروژه‌های آتی در زمینه توسعه زیرساخت‌ها، احیای اماکن و بناهای دینی و تاریخی و توسعه راه‌حل‌های فنی است که به ارتقای کیفیت خدمات ارائه‌شده به زائران، غنی‌سازی سفر دینی آنان و تبدیل سفر آنها به یک خاطره فراموش نشدنی خواهد بود.

انتهای پیام
captcha