راه‌اندازی طرح دانشگاهی حفظ قرآن در دانشگاه «الزهراء(س)» کربلا + عکس
کد خبر: 4105512
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۶

راه‌اندازی طرح دانشگاهی حفظ قرآن در دانشگاه «الزهراء(س)» کربلا + عکس

طرح دانشگاهی آموزش حفظ قرآن کریم ویژه دختران در دانشگاه دخترانه «الزهراء(س)» در کربلای معلی راه‌اندازی شد.

به گزارش ایکنا از عراق؛ این طرح دیروز، 16 آذرماه، با همکاری مشترک دارالقرآن آستان حسینی و دانشگاه دخترانه الزهراء(س) کربلا و با عنوان «کوني ريحانة»(ریحانه باش) راه‌اندازی شد.

کرار الشمری، مسئول مرکز رسانه قرآنی آستان حسینی در این باره گفت: این طرح با الگوگرفتن از حضرت فاطمه زهرا(س) و در ساختمان دانشگاه دخترانه «الزهراء(س)» و با نظارت بانوان اساتید قرآنی اجرا می‌شود.

وی افزود: طرح دانشگاهی «کونی ریحانة» تا حفظ کامل قرآن از سوی دانشجویان دختر ادامه دارد و به مدت یک ساعت و 5 روز در هفته اجرا می‌شود و در بردارنده دروس متنوعی در زمینه تفسیر و رشد قرآنی و کارگاه‌هایی در زمینه صوت، لحن و قواعد تجوید است.

«امل المطوری»، مسئول واحد فعالیت‌های قرآنی بانوان آستان حسینی نیز در این باره گفت: این طرح دانشگاهی با حضور «نعیم العبودی»، وزیر آموزش عالی و تحقیقات علمی عراق، «شیخ عبدالمهدی الکربلایی»، متولی شرعی آستان حسینی، «نصیف جاسم الخطابی»، استاندار کربلا، «حاج حسن رشید العبایجی»، تولیت آستان حسینی، «سید مرتضی جمال الدین»، معاون رئیس دارالقرآن آستان حسینی و «زینب السلطانی»، رئیس دانشگاه دخترانه الزهراء(س) کربلا برگزار شد.

انتهای پیام
captcha