مراسم گرامیداشت ۱۶ آذر؛ روز دانشجو در گلستان برگزار شد + عکس
کد خبر: 4105436
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۸

مراسم گرامیداشت ۱۶ آذر؛ روز دانشجو در گلستان برگزار شد + عکس

مراسم گرامیداشت روز دانشجو با حضور معاون سیاسی، امنیتی استاندار گلستان، رئیس دانشگاه فنی حرفه‌ای گلستان و جمعی از مسئولین استانی، امروز، ۱۶ آذر در دانشگاه فنی حرفه‌ای گلستان برگزار شد.

به گزارش ایکنا از گلستان، مراسم گرامیداشت روز دانشجو با حضور معاون سیاسی، امنیتی استاندار گلستان، رئیس دانشگاه فنی حرفه‌ای گلستان و جمعی از مسئولین استانی، امروز، ۱۶ آذر در دانشگاه فنی حرفه‌ای گلستان برگزار شد.
سید علی مهاجر معاون سیاسی امنیتی استاندار در این مراسم از برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی در قالب جهادتبیین طی سال تحصیلی خبر داد و گفت: این کرسی‌های آزاداندیشی دو طرفه برای پاسخ به مطالبات دانشجویان و پیگیری خواسته‌های آنان برگزار خواهد شد.

مهاجر بر اهمیت نقش دانشجویان در آگاهی بخشی و روشنگری در جامعه در راستای جهادتبیین تاکید کردند و گفت: روز دانشجو روز پاس داشتن اندیشه های آزاد و تفکر آزاد است و امیدواریم هر چه بیشتر فضای گفتمان آزاد و دوطرفه در دانشگاه‌ها شکل گیرد چرا که راه ترقی و حل مشکلات از این مسیر و بستر می گذرد.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار گلستان تصریح کرد: دانشجو به عنوان یک فرد آگاه به مسایل جامعه همواره در طول تاریخ معاصر کشور به عنوان یک فرد مطالبه‌گر نیز مطرح بوده است. دانشجویان بصیر و آگاه به مسایل روز به یقین  در دانشگاه بهترین محمل برای این فضای گفتمانی خواهد بود.

همچنین امروز از دانشجویان برتر در زمینه مسابقات علمی، فرهنگی و ورزشی تقدیر شد و در ادامه از المان شهدای گمنام در دانشکده مائده گرگان رونمایی شد.

 

 

انتهای پیام
captcha