لرستان میزبان ۴ شهید گمنام می‎شود
کد خبر: 4105185
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۵
در سالروز شهادت حضرت فاطمه(س)

لرستان میزبان ۴ شهید گمنام می‎شود

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان گفت: از ۱۰۰ شهیدی که همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) در سراسر کشور تشییع می‌شوند، چهار شهید در لرستان به خاک سپرده خواهند شد.

محسن رشیدی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستانبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان، محسن رشیدی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان، امروز، ۱۶ آذرماه در یک گفت‌وگوی خبری از میزبانی این استان از شهدای گمنام در دی‌ماه سال‌ جاری خبر داد و گفت: از ۱۰۰ شهیدی که همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه‌ زهرا(س) در سراسر کشور تشییع و تدفین می‌شوند، چهار شهید در شهر‌های استان لرستان به خاک سپرده می‌شوند.

وی با بیان اینکه به خواست مردم و به جهت ایجاد فضای معنوی در سراسر استان مراسم استقبال از شهدا در همه شهر‌ها برگزار خواهد شد و در نهایت به مرکز استان جهت تقسیم‌بندی منتقل شوند، افزود: اسامی شهر‌هایی که این چهار شهید والا‌مقام تازه تفحص شده در آنها تدفین می‌شوند متعاقبا اعلام می‌شود.

رشیدی بیان کرد: در روز‌های آینده جلسه‌ شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان با حضور فرمانداری‌ها‌ی استان در استانداری برگزار می‌شود و در خصوص جزئیات برگزاری مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام در لرستان تصمیم‌های نهایی گرفته می‌شود.

انتهای پیام
captcha