نخستین جلسه برنامه‌ریزی یوم‌الله ۹ دی در کرمان برگزار شد
کد خبر: 4104996
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۳

نخستین جلسه برنامه‌ریزی یوم‌الله ۹ دی در کرمان برگزار شد

نخستین جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی یوم‌الله ۹ دی در کرمان برگزار و بر روشنگری به عنوان محور اصلی برنامه‌های این مناسبت و همچنین توجه به تقارن ۹ دی با ایام سالگرد شهادت سردار سلیمانی در برنامه‌ریزی‌ها تأكيد شد.

حسین انجم‌شعاع رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، حسین انجم‌شعاع، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی یوم‌الله ۹ دی، این روز را روزی ماندگار، مهم و سرنوشت‌ساز در تاریخ انقلاب اسلامی و ملت ایران دانست و گفت: اهمیت این روز به جهت حضور حماسی و باشکوه ملت ایران در برابر انحراف و فتنه در نظام جمهوری اسلامی است.

وی با بیان اینکه از اول انقلاب همیشه یک عده درصدد تغییر مسیر انقلاب و نظام بودند، ادامه داد: هدف جمهوری اسلامی، حاکمیت اسلام ناب است اما عده‌ای دنیاطلب دنبال اسلام ظاهری هستند که منافع آنها را تأمین کند اما همیشه شکست خوردند.

انجم‌شعاع جنگ ترکیبی را آخرین حربه دشمن برای ضربه به نظام جمهوری اسلامی دانست و افزود: آنها با همه امکانات، رسانه، فضای مجازی و پول برای ضربه به نظام و همراه کردن مردم با خود، اغتشاشات و آشوب راه انداختند تا به جمهوری اسلامی خاتمه دهند اما با همه فشار و ابزاری که به‌کار بردند شکست خوردند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان معنویت و تلاش برای آرمان و ارزش‌ها را رمز پیروزی در برابر دشمن دانست و تصریح کرد: عدم همراهی مردم نشأت گرفته از بصیرت آنها بود زیرا ملت ایران می‌دانند همراهی با دشمن سبب از بین رفتن عزت، اسلام و قدرت ایران می‌شود و می‌دانند با وحدت و تلاش باید به پیشرفت رسید؛ مردم می‌خواهند در سایه نظام با آرامش زندگی کنند.
 
در ادامه این نشست اعضای جلسه به ارائه پیشنهادات و اعلام برنامه‌های پیش‌بینی شده پرداختند که جشنواره تولیدات رسانه‌ای «ایران فردا» با حضور ۲۰۰ دانش‌آموز نخبه در روز نهم دی‌ماه، اجرای «روایت حبیب» با حضور یک‌هزار دانش‌آموز، برپایی کاروان ورزش و نشاط، نشست‌های بصیرتی، برگزاری تریبون آزاد دانش‌آموزی و...از جمله این برنامه‌ها بود. همچنین توجه به تقارن ۹ دی با ایام سالگرد شهادت سردار سلیمانی در برنامه‌ریزی‌ها مورد تأکید قرار گرفت.

انتهای پیام
captcha