برگزاری دوره مجازی نقد جریان‌های انحرافی معاصر
کد خبر: 4104594
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۱

برگزاری دوره مجازی نقد جریان‌های انحرافی معاصر

دوره مجازی نقد جریان‌های انحرافی معاصر با همکاری بنیاد مهدویت و مدرسه مجازی مهدویت برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج)، حامد صالحی، مدیر روابط عمومی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) از برگزاری دوره مجازی نقد جریان‌های انحرافی معاصر با همکاری بنیاد مهدویت و مدرسه مجازی مهدویت خبر داد.

صالحی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: این دوره با هدف نقد جریان‌های انحرافی معاصر و آشنایی فارغ التحصیلان مهدوی با جریان‌های انحرافی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این دوره در مورد جریان احمد اسماعیل بصری(مدعی یمانی) برگزار خواهد شد، گفت: مخاطبان این دوره فارغ‌التحصیلان دوره مقدماتی (حضوری و مجازی) و دوره تربیت مربی طلاب حوزه علمیه هستند.

وی ادامه داد: سرفصل‌های این دوره شامل آسیب‌شناسی آموزه مهدویت، مدعیان دروغین مهدویت، نحوه شکل‌گیری جریان احمد اسماعیل و مبانی اعتقادی جریان احمد اسماعیل است.

مدیر روابط عمومی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) شگردها و شیوه‌های جذب فرقه، استناد احمد اسماعیل به خواب و رویا، بررسی ادعا و دلایل جریان احمد اسماعیل و ورود جریان احمد اسماعیل به ایران را از دیگر سرفصل‌های این دوره عنوان کرد.

وی در پایان یادآور شد: این دوره از سوی اساتید مرکز تخصصی مهدویت قم در سایت مدرسه مجازی مهدویت به نشانی اینترنتی http://lms.mahdaviat.ir برگزار می‌شود و در پایان به شرکت‌کنندگان گواهی پایان دوره اعطا خواهد شد.

انتهای پیام
captcha