ایجاد ۸۶۰۰ فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد اردبیل
کد خبر: 4104474
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۱

ایجاد ۸۶۰۰ فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد اردبیل

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اردبیل گفت: امسال برای ۸ هزار و ۶۰۰ نفر از مددجویان تحت پوشش کمیته امداد استان اردبیل فرصت شغلی ایجاد می‌شود.

علیرضا حسین نژاد مدیرکل کمیته امداد اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، علیرضا حسین‌نژاد، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اردبیل، ۱۲ آذرماه، در دیدار با فرماندار نیر اظهار کرد: امسال برای ۸ هزار و ۶۰۰ نفر از مددجویان تحت پوشش کمیته امداد استان اردبیل فرصت شغلی ایجاد می‌شود که برای ایجاد این فرصت شغلی ۴۳۰ میلیارد تومان تسهیلات اختصاص‌یافته است.

وی به احداث مسکن مددجویی هم اشاره کرد و افزود: با تفاهم‌نامه منعقد شده با بنیاد مسکن و بنیاد علوی ۳۸۱ واحد مسکن برای  مددجویی می‌سازیم و از این تعداد تاکنون ۳۷۵ واحد در حال اجرا داریم.

حسین‌نژاد اضافه کرد: همچنین ۹۰۰ واحد سهمیه استان اردبیل طی تفاهم‌نامه با سپاه و بنیاد مسکن در خصوص احداث مسکن روستایی بسته شده که در حال اجرا است.

در ادامه این نشست شهرام محمدی، فرماندار شهرستان نیر هم به اهمیت توانمندسازی مددجویان تحت پوشش کمیته تأکید کرد و گفت: در شهرستان نیر ۷۵ درصد تعهد اشتغال محقق شده و در نظر داریم در بحث دامپروری و تولید فرآورده‌های آن برنامه‌ریزی کنیم.

انتهای پیام
captcha