دیدار امام جمعه آزادشهر از مرکز توانبخشی حضرت زینب(س)
کد خبر: 4104402
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۲

دیدار امام جمعه آزادشهر از مرکز توانبخشی حضرت زینب(س)

به‌مناسبت روز جهانی معلولین، امام جمعه آزادشهر به همراه فرماندار و جمعی از خادمیاران رضوی شهرستان آزادشهر روز گذشته، 12 آذرماه از مرکز توانبخشی معلولین ذهنی حضرت زینب(س) شهرستان آزادشهر دیدار کردند.

دیدار امام جمعه ازادشهر با معلوین مرکز توانبخشی حضرت زینب ازادشهربه گزارش ایکنا از گلستان، به‌مناسبت روز جهانی معلولین، امام جمعه آزادشهر به همراه فرماندار و جمعی از خادمیاران رضوی شهرستان آزادشهر روز گذشته، 12 آذرماه از مرکز توانبخشی معلولین ذهنی حضرت زینب(س)شهرستان آزادشهر دیدار کردند.

امام جمعه آزادشهر در این مراسم گفت: معلولان، فرشته‌های زمین هستند و نزد خدا روزی دارند و زندگی کنار آنها، سرشار از برکت است و نگهداری از سالمندان نیز برکات بسیاری به همراه دارد.

حجت‌الاسلام شهابی به روایتی از امام رضا(ع) که می‌فرماید خداوند برای دردمندان و معلولین جایگاه رفیعی در بهشت قرار داده است، اشاره کرد و گفت: اگر صادقانه دنبال مشارکت باشیم و به خیرین نیازهای واقعی را برسانیم، خداوند پاسخ خوبی می‌دهد و سلامت از دعای این عزیزان است و این بهترین خاطره است که در ذهن می‌ماند.

امام جمعه آزادشهر بیان کرد: نیاز اساسی این افراد کمک و توانمندسازی آنها در زمینه‌های مختلف بوده که باید مراکز توانبخشی و مسئولان مرتبط اهتمام جدی در این امر داشته باشند. بیمارهای ذهنی با مشکلات زیادی همراه است و گاهی مسئول توانبخشی برای آرامش بخشی به بیماران سختی‌های زیادی را متحمل می‌شود، لذا باید دانست که رسیدگی به این بیماران اجر و پاداش اخروی داشته و امیدواریم این افراد در این راه ثابت قدم باشند.

همچنین در این مراسم خادمیاران رضوی به همراه پرچم متبرک حرم مطهر امام رضا‌(ع) با اهدای شاخه گل روز به کادر مرکز توانبخشی و معلولان تبریک گفتند.

 

انتهای پیام
captcha