توقیقات دولت در بخش های مختلف دشمن را عصبانی کرده است
کد خبر: 4104289
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۱
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

توقیقات دولت در بخش های مختلف دشمن را عصبانی کرده است

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، با بیان اینکه سرمایه گذاری در بخش خصوصی و توسعه در حوزه‌های نفتی و سرمایه گذاری در مخازن نفت، دشمن را به ستوه آورده است، گفت: توقیقات دولت در بخش‌های مختلف دشمن را عصبانی کرده است.

سید صولت مرتضوی، وزیر تعاونبه گزارش ایکنا از آذربایجان شرقی، سیدصولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، امروز، 12 آذرماه، در شورای اداری استان آذربایجان شرقی با اشاره به دیپلماسی موفق دولت سیزدهم و توفیقات این دولت، گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند علت فتنه اخیر این بود که این دولت در مسیر حقیقی و ریل‌گذاری مناسب حرکت کرد و با تمام وجود وارد شد.

وی با بیان اینکه دولت آیت الله رئیسی در زمان تحویل دولت سیزدهم با چالش‌ها و مشکلات فراوانی مواجه بود، اظهار کرد: در آن زمان صادرات نفت و کالاهای غیرنفتی سیر نزولی به خود گرفته بود و ورود منابع به داخل کشور نیز با چالش مواجه بود که با روی کار آمدن دولت جدید و هدایت‌های رهبر انقلاب، کشور از بحران نقدینگی و صادرات نفتی خارج شد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، با بیان اینکه هم اکنون صادرات نفت مطلوب بوده و بازگشت منابع به کشور نیز مناسب است، گفت: با وجود دشواری هایی که هم اکنون در کشور وجود دارد، دولت در دیپلماسی سیاسی توفیقات بسیاری کسب کرد و با سران کشورهای بزرگی مانند هند، چین و سایر کشورها در اجلاسیه‌های مختلف از جمله اجلاسیه پیوستن به شانگهای ملاقات کرد و این کار موجب شد تا جمهوری اسلامی ایران به مرکز دیپلماسی سیاسی تبدیل شود.

مرتضوی، با بیان اینکه سرمایه گذاری در بخش خصوصی و توسعه در حوزه‌های نفتی و سرمایه‌گذاری در مخازن نفت، دشمن را به ستوه آورده است، گفت: توقیقات دولت در بخش‌های مختلف دشمن را عصبانی کرده است.

وی یادآوری کرد: کشوری که اساساً حقوق زن را به رسمیت نمی‌شناسد و اخذ گواهینامه رانندگی برای زنان را ممنوع اعلام می‌کند و یکبار در آن انتخابات برگزار نشده به مرکز فریاد شعارهایی که اساسی در ذات تفکر دینی ما قرار دارد یعنی «زن، زندگی و آزادی» تبدیل می شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در رابطه با زن، سوره کوثر نازل شده، در رابطه با زندگی اصل بر زندگی و آسایش مردم است و در رابطه با آزادی نیز جمهوری اسلامی کانون آزادی بود و توانست آزادی ها را به سایر کشورها صادر و تبیین کند.

مرتضوی، با تأکید بر اینکه دشمن با فتنه اخیر خود می خواهد کشور ما را از مسیر خارج کند، افزود: به لطف الهی و حضور در صحنه مردم و خدمت پرشتاب و بدون منت مسوولان، مردم با دشمنان همراهی نکردند.

وی با اشاره به اهمیت نقش بسیج در کشور، گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند بسیج مظلومیت را پذیرفت تا ملت ایران مظلوم نماند و اکنون شهادت بسیجیان امنیت در مقابل مظلومیت آنها ناچیز است.

وی یادآور شد: در حوزه تعاون وظیفه داریم تقریباً ۲۵ درصد اقتصاد کشور را اقتصاد تعاون قرار دهیم، سیاست ما در وزارتخانه عبور از بنگاه‌داری و رسیدن به سهام داری است و اساساً هم بخش دولتی برای مدیریت شرکت‌داری قادر نخواهد بود.

انتهای پیام
captcha