خبرسازی‌های دروغ بخشی از عملیات روانی دشمن است
کد خبر: 4104278
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۲
سران قوا تأکید کردند:

خبرسازی‌های دروغ بخشی از عملیات روانی دشمن است

سران سه قوه با اشاره به خبرسازی‌های دروغ و فاقد اعتبار و سند، آن‌ها را بخشی از عملیات روانی دشمن و در چارچوب فتنه‌انگیزی‌های اخیر عنوان کرده و گفتند: مراجع ذی‌صلاح اعتبار اینگونه خبرسازی‌های بی‌اساس را رد کردند.

به گزارش ایکنا، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، سران سه قوه در نشست مشترکی که عصر امروز، 12 آذرماه در دفتر رئیس جمهور برگزار شد، بر ضرورت هوشیاری هر چه بیشتر ملت ایران در برابر خبرسازی‌های بدون سند و دروغ‌پردازی‌های دشمنان با هدف ایجاد اختلاف میان مسئولان کشور و تشویش اذهان عمومی تأکید کردند.

سران سه قوه مجریه، مقننه و قضائیه با اشاره به خبرسازی‌های دروغ و فاقد اعتبار و سند، آن‌ها را بخشی از عملیات روانی دشمن و در چارچوب فتنه‌انگیزی‌های اخیر عنوان کرده و گفتند: مراجع ذی‌صلاح اعتبار اینگونه خبرسازی‌های بی‌اساس را رد کردند.

همچنین سران قوا تأکید کردند: جامعه آگاه و بصیر ایران اسلامی نیز نشان داده‌اند که تحت تأثیر اینگونه جریان‌سازی‌ها که با هدف موج‌سواری و برهم زدن ثبات جامعه صورت می‌گیرد، قرار نخواهند گرفت.

سران سه قوه در ادامه تأکید کردند که لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ باید بر اساس قانون، همزمان با برنامه هفتم بررسی و معطوف به سیاست‌های کلی این برنامه متناسب‌سازی شود.

انتهای پیام
captcha