برگزاری دومین رویداد «چهار فصل قرآنی»
کد خبر: 4104231
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۸

برگزاری دومین رویداد «چهار فصل قرآنی»

دومین رویداد فرهنگی ـ هنری «چهار فصل قرآنی» همزمان با روز دانشجو از سوی سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور، برگزار می‌شود.

برگزاری رویداد فرهنگی - هنری چهارفصل قرآنی همزمان با روز دانشجو

به گزارش ایکنا، معاونت ترویج و توسعه سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور، دومین رویداد فرهنگی ـ هنری «چهارفصل قرآنی» را همزمان با روز دانشجو برگزار می‌کند.

در دومین دوره رویداد فرهنگی - هنری چهارفصل قرآنی که با هدف شبکه‌سازی دانشجویان علاقه‌مند در راستای ترویج سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی برگزار می‌شود، برای هر فصل از سال سوره‌ای در نظر گرفته شده و تمامی برنامه‌های اجرایی در این رویداد حول آن سوره خواهد‌بود و مخاطبان آن نیز تمامی دانشجویان علاقه‌مند هستند.

بر همین اساس، تمامی علاقه‌مندان به رویدادهای فرهنگی و هنری می‌توانند ضمن عضویت در شبکه فعالان قرآنی دانشجویی در این طرح شرکت و از مزایای آن بهره‌مند شوند.

در این طرح بخش‌های مختلفی از جمله برگزاری نشست‌های مختلف قرآنی، مسابقه کتابخوانی، جلسات تدبر در قرآن، برگزاری ورک شاپ‌های هنری و ادبی در رشته‌های مختلف متناسب با سوره مورد نظر، برگزاری نمایشگاه آثار هنری و آموزش‌های مختلف در حوزه مهارت‌های فردی برای دانشجویان در نظر گرفته شده است تا ضمن آشنایی با موضوع فصل و ارتباط آن با قرآن، یک سری مهارت‌های فردی نیز در کنار این مفاهیم را آموزش ببینند.

یادآور می‌شود، دانشجویان علاقه‌مند به حضور در این رویداد فرهنگی - قرآنی برای اطلاع از برنامه‌های چهارفصل قرآنی می‌توانند به پایگاه اینترنتی www.isqa.ir  مراجعه و از زمان برگزاری برنامه‌ها مطلع شوند.

برگزاری رویداد فرهنگی - هنری چهارفصل قرآنی همزمان با روز دانشجو

انتهای پیام
captcha