بهره‌مندی قریب به 120 خردسال از مؤسسه قرآنی سرای نیکان + عکس
کد خبر: 4104204
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۸

بهره‌مندی قریب به 120 خردسال از مؤسسه قرآنی سرای نیکان + عکس

دوره‌های مؤسسه قرآنی سرای نیکان شهرری ویژه خردسالان و با حضور قریب به 120 نوآموز درحال برگزاری است.

روز پرستارناهید معماری، مدیر مؤسسه سرای نیکان در گفت‌و‌گو با ایکنا ضمن ارائه گزارش از فعالیت‌هایی از این مرکز مردمی گفت: در حال حاضر دوره‌های حفظ مفهومی ـ کاربردی قرآن برای گروه سنی سه تا شش سال با حضور قریب به 120 نوآموز علاقه‌مند در حال برگزاری است.

وی با اشاره به اینکه طی ایام تابستان تعداد نوآموزان بیش از 170 نفر بود، افزود: در کنار بحث آموزش خردسالان، برگزاری جلسات آموزشی ویژه والدین در مؤسسه همواره دارای اهمیت بوده است.

معماری اضافه کرد: از سوی دیگر در دوره‌های آموزشی سعی می‌کنیم تا مفاهیم تربیتی را از طریق آموزه‌های دینی به کودکان آموزش دهیم تا در نتیجه شاهد شکل‌گیری ثبات رفتاری و بهبود عملکرد در کودکان باشیم. دوره‌های حفظ، مفاهیم و بیان نکات کاربردی قرآن از طریق بازی، قصه، نمایش و کاربرگ‌های مصوب تحت نظارت مدرسان آموزش‌دیده و متخصص، برگزار می‌شود.

مدیر مؤسسه سرای نیکان با اشاره به سایر برنامه‌های فرهنگی و خیریه مؤسسه اضافه کرد: همزمان با ولادت عقیله بنی‌هاشم حضرت زینب(س) به منظور تبریک روز پرستار به اتفاق تعداد محدودی از قرآن‌آموزان همراه با کادر اجرایی مؤسسه به مرکز بهداشتی ـ درمانی شهید نیک‌نژاد رفتیم و با اعطای گل، از زحمات شبانه‌روزی قدردانی کردیم.

وی ادامه داد: همچنین با همراهی خوب خیرین منطقه و اولیای دانش‌آموزان 10 بسته ارزاق شامل مایحتاج ضروری به ارزش حدود 700 هزار تومان میان خانواده‌های کم‌بضاعت (که از قبل شناسایی شده‌اند) توزیع شد.

یادآور می‌شود، مؤسسه سرای نیکان شهرری در خیابان فدائیان اسلام، نرسیده به میدان شهرری، جنب مسجد فیروز‌آبادی، پلاک ۸۲ قرار دارد.

همچنین متقاضیان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره‌های ۵۵۹۶۸۰۵۵-۵۵۹۶۳۹۸۷ تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha