بازبینی بسته‌های آموزش خردسالان مؤسسه خانه نور
کد خبر: 4104194
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۲

بازبینی بسته‌های آموزش خردسالان مؤسسه خانه نور

مدیر مؤسسه تخصصی قرآنی خانه نور عون و جعفر(ع) تهران از بازبینی و تقویت بسته‌های آموزشی خردسالان 3 تا 6 سال و پیش‌دبستانی این مرکز خبر داد.

بسته‌های آموزشی پیش‌دبستانی و خردسالانزهیر خوشگو‌طهرانی، مدیر مؤسسه خانه نور عون و جعفر(ع) تهران در گفت‌وگو با ایکنا ضمن اشاره به بسته‌های آموزشی پیش‌دبستانی و گروه سنی 5 ساله و 3 و 4 ساله مؤسسه افزود: واحد کودک و نوجوان مؤسسه، امسال محتوای این بسته‌های آموزشی را در راستای اثربخشی بهتر و همچنین ارائه واحدهای آموزشی مرتبط و منسجم‌تر، بازبینی و تقویت کرده است.

وی درباره محتوای این بسته‌های آموزشی، اضافه کرد: بسته آموزشی پیش‌دبستانی شامل علوم، آشنایی با مشاغل، دست‌ورزی پیش‌دستانی، اعداد و اشکال و زبان‌آموزی 1 و 2 و ریاضی پیش‌دبستان، بسته آموزشی ویژه گروه سنی پنج سال شامل آموزش اعداد و نقطه‌ها، حروف الفبای و زبان انگلیسی و مفاهیم و بسته آموزشی کودکان سه و چهار سال نیز شامل زبان انگلیسی کوچولوها، مفاهیم ریاضی، آشنایی با حیوانات، شکل و رنگ است.     

خوشگوطهرانی با اشاره به تولید و توزیع فلش‌کارت‌هایی با رویکرد آموزش حروف الفبا اضافه کرد: این بسته دارای 64 عدد کارت بازی همراه با تصاویر است که در مقطع مهد و پیش‌دبستانی و ابتدایی مورد استفاده قرار می‌گیرد و خردسالان ضمن آشنایی با حروف می‌توانند از کنار هم قرار دادن آنها با کلمات نیز آشنا شوند.

وی با تأکید بر اینکه عمده فعالیت مؤسسه در حوزه پژوهشی و پیش‌دبستانی و تهیه محتوا و تولیدات بسته‌های پیش‌دبستانی و خردسالان است، افزود: همچنین این مؤسسه نیز دارای کتاب‌ها و تألیفات متعدد تخصصی در این عرصه است که علاقه‌مندان برای ثبت‌ سفارشات به صورت اینترنتی می‌توانند از طریق پیا‌م‌رسان ایتا با نشانی Hoseinhoseinyi در ارتباط باشند.

یادآور می‌شود، مؤسسه تخصصی قرآنی خانه نور عون و جعفر(ع) تهران در تهران، خیابان کارگر جنوبی، میدان حر، کوچه شهید صفاريان، پلاک 24 قرار داد.

انتهای پیام
captcha