آشنایی با ساختار وجودی انسان در مجمع مدارس دانشجویی قرآن و عترت
کد خبر: 4104122
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰

آشنایی با ساختار وجودی انسان در مجمع مدارس دانشجویی قرآن و عترت

کارگاه‌های آشنایی با ساختار وجودی انسان از سوی مجمع مدارس دانشجویی قرآن و عترت(ع) دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

یاسر رضازادهبه گزارش ایکنا، سلسله کارگاه‌های آشنایی با ساختار وجودی انسان از سوی کارگروه طبیب دوار مجمع مدارس دانشجویی قرآن و عترت(ع) دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

این کارگاه‌ها روزهای شنبه از ساعت ۱۸ و اولین جلسه آن امروز شنبه، ۱۲ آذرماه با موضوع مباحثه و پرسش و پاسخ سه درس اول با تدریس یاسر رضازاده، عضو علمی مجمع مدارس دانشجویی قرآن و عترت برپا می‌شود.

در مورد آنچه در جلسه امروز به آن پرداخته می‌شود آمده است؛ آیات قرآن و روایات، انسان را به شناخت حقیقت خود و شناخت کمال حقیقی‌اش راهنمایی می‌کنند. میزان کمال و پیشرفت انسان وابسته به میزان علم و ادراکی است که در دنیا پیدا می‌کند. شناخت خدا به صوت تفصیلی و بدون شرک اصل کلیدی هدایت انسان است.

علاقه‌مندان به منظور شرکت در این جلسات می‌توانند از طریق شناسه :https://ble.ir/amud_224 در پیام‌رسان بله اقدام کنند.

همچنین در خبر دیگری به مناسبت ایام فاطمیه، آثار مجمع مدارس دانشجویی قرآن و عترت در رابطه با حضرت زهرا(س) با تخفیف ویژه در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

از جمله این آثار می‌توان به صحیفه فاطمیه، سلام بر مادر (متن‌های کاربردی براساس ادعیه حضرت مادر)، شاکله جریان «سبک زندگی کوثرانه، «روایت قرآن از بانوان (شکوفایی در تنگناهای زندگی)، مامان و بابای قصه‌گو و خاطرات ما و حدیث کسا اشاره کرد.

علاقه‌مندان به منظور ثبت سفارش می‌توانند به نشانی http://quranahlebayt.com مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha