حزب‌الله خواهان رئیس‌جمهوری در راستای منافع لبنان است
کد خبر: 4103902
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۳
معاون دبیر کل حزب‌الله تأکید کرد:

حزب‌الله خواهان رئیس‌جمهوری در راستای منافع لبنان است

معاون دبیر کل حزب‌الله لبنان طی سخنانی تأکید کرد که ما رئیس جمهوری می‌خواهیم که در راستای منافع لبنان حرکت کند.

به گزارش ایکنا به نقل از النشره، شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان طی سخنانی تأکید کرد: ما رئیس‌جمهوری می‌خواهیم که ویژگی‌هایی در راستای منافع لبنان داشته باشد و دو دغدغه را دنبال کند؛ دغدغه اول نجات اقتصادی کشور است و مورد دوم اینکه با همه طرف‌ها گفت‌وگو کند تا آنها بتوانند در مورد موضوعات مناقشه‌برانگیز و آینده بحث و گفتگو کنند.

وی خاطرنشان کرد: ما بارها گفته‌ایم که از انتخاب رئیس جمهور در اسرع وقت حمایت می‌کنیم، اما این انتخاب نیاز به توافق با تعدادی از جناح‌های مجلس و تعدادی از نمایندگان دارد تا حد نصاب لازم برای معرفی رئیس جمهور حاصل شود.

معاون دبیر کل حزب الله در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در رابطه با رژیم صهیونیستی یادآور می‌شویم که با وجود گذشت هفتاد سال از اعلام موجودیت اسرائیل در بخشی از فلسطین، مقاومت امروز قوی‌تر، قدرتمندتر، جامع‌تر است. اکنون وضعیت به گونه‌ای است که ملت‌ها رژیم صهیونیستی را نمی‌خواهند.

شیخ نعیم قاسم تصریح کرد: در جام جهانی متوجه شدیم که برخی از تماشاچیان در قطر حاضر به مصاحبه با خبرنگاران اسرائیلی نشدند. برای اینکه در این مصاحبه‌ها شبهه عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی وجود داشته این یعنی عادی سازی روابط بین حکومت‌های عربی با اسرائیل، تأثیری بر ملت‌های آنها نداشته است. این یک دستاورد بسیار بزرگ است که نشان می‌دهد مقاومت در اعماق جان‌ها قرار دارد و پیروزی‌هایش رو به پیشرفت بوده است.

انتهای پیام
captcha