ثبت‌نام 80 متقاضی در یازدهمین طرح ملی تلاوت نجف‌آباد
کد خبر: 4103605
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۶

ثبت‌نام 80 متقاضی در یازدهمین طرح ملی تلاوت نجف‌آباد

دبیر طرح ملی تلاوت قرآن کریم شباب‌الرضا‌(ع) گفت: در یازدهمین دوره طرح ملی تلاوت قرآن کریم شباب‌الرضا(ع) در شهرستان نجف‌آباد اصفهان 80 نفر از دختران و پسران نوجوان ثبت‌نام کردند.

طرح ملی تلاوت قرآن کریمبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی طرح ملی تلاوت قرآن، حسین مقدم‌کیا، دبیر طرح ملی تلاوت قرآن کریم شباب‌الرضا‌(ع) گفت: آیین افتتاحیه یازدهمین دوره این طرح امروز، 9 آذرماه در شهرستان نجف‌آباد اصفهان آغاز شد. نوجوانان و جوانان نجف‌آبادی با شرکت در کلاس‌های حضوری و مجازی طرح، آموزش‌های ویژه را فرامی‌گیرند.

وی با اشاره به اینکه نجف‌آباد اصفهان از ظرفیت بالایی برخوردار است و در آموزش‌های ویژه از اساتید قرآنی محلی استفاده می‌شود، ادامه داد: طرح ملی تلاوت طرح زیربنایی و زیرساختی است که رویکرد آن کشف استعدادهای نهفته قرآنی بین پسران و دختران است.

در ادامه مریم عادل‌نیا، مجری طرح ملی تلاوت قرآن کریم شباب الرضا(ع) نجف‌آباد اصفهان با اشاره به اینکه در این شهر استعدادهای نهفته قرآنی وجود دارد که با همدلی و همیاری مسئولان می‌تواند به شکوفایی برسد، گفت: در یازدهمین دوره طرح، ۸۰ نفر از نوجوانان و جوانان ثبت‌نام کردند که ۷۰ نفر از آنان، دختران نوجوان بودند.

وی ادامه داد: در این دوره خوشبختانه دختران استقبال خوبی داشتند که با تربیت آنان خلأ کمبود مربی هم جبران خواهد شد.

عادل‌نیا اجرای طرح ملی تلاوت در نجف آباد اصفهان را یک فرصت دانست و افزود: اجرای این طرح می‌تواند شاخص‌های قرآنی شهرستان را ارتقا بخشد.

یادآور می‌شود، این طرح ویژه دختران گروه سنی ۱۰ تا ۱۵ سال و پسران در رده سنی ۸ تا ۱۵ سال به همت ستاد اجرایی طرح تلاوت شباب‌الرضا و معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، با مشارکت مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha