ساخت ۴۰۰ واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد کهگیلویه‌وبویراحمد
کد خبر: 4103568
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۱

ساخت ۴۰۰ واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد کهگیلویه‌وبویراحمد

دبیر نهاد پیشرفت و آبادانی بنیاد علوی در دیشموک گفت: با انعقاد تفاهم‌نامه با کمیته امداد و بهزیستی ۴۰۰ واحد مسکونی برای مددجویان ساخته می‌شود.

ساخت منزل برای مددجویان کمیته امداد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، به نقل از روابط عمومی نهاد پیشرفت و آبادانی بنیاد علوی در دیشموک، اسفندیار مختاری، دبیر نهاد پیشرفت و آبادانی بنیاد علوی در دیشموک امروز، 9 آذرماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: با انعقاد تفاهم‌نامه با کمیته امداد و بهزیستی 400 واحد‌ مسکونی برای مددجویان ساخته می‌شود.از این تعداد ۲۰۰ واحد سهم کمیته امداد امام خمینی(ره) و ۲۰۰ واحد برای مددجویان و خانواده‌های ۲ معلولی بهزیستی ساخته می‌شود.

وی با اشاره به پیشرفت ۴۵ درصدی واحد‌های مسکونی مددجویان کمیته امداد در این بخش، بیان کرد: علاوه بر پرداخت تسهیلات از سوی بنیاد مسکن، بنیاد علوی نیز ۸۰ میلیون تومان به صورت بلاعوض پرداخت می‌کند.

دبیر نهاد پیشرفت و آبادانی بنیاد علوی در دیشموک سهم مشارکتی بنیاد علوی در ساخت واحد‌های مسکن مددجویان بهزیستی در حوزه شهری را ۲۰۰ میلیون تومان عنوان کرد و ادامه داد: در حوزه روستایی ۱۵۰ میلیون تومان هم به صورت بلاعوض پرداخت می‌شود.

مختاری تصریح کرد: در حوزه مسکن نیز به ۲۵۰ نفر تسهیلات بلاعوض از ۳۰ تا ۴۰ میلیون تومان به صورت پنج تا ۱۰ ساله برای تعمیرات مسکن پرداخت شد.معارضات اجتماعی در برخی مناطق روستایی روند اجرای ساخت مسکن را کند کرده است.

وی با بیان اینکه بخش زیادی از این واحدها تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: محرومیت‌زدایی از دیشموک از اولویت‌های بنیاد علوی بوده، اما با توجه به فقر و محرومیت زیاد و توسعه نیافتگی منطقه توانمندسازی جامعه هدف با همکاری دیگر نهاد‌ها در سرفصل‌های اشتغال، عمرانی، فرهنگی و حوزه سلامت در حال اجرا است.

انتهای پیام
captcha