انتشار فراخوان تربیت مدرس تدبر در قرآن با محوریت کودکان
کد خبر: 4103072
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۰

انتشار فراخوان تربیت مدرس تدبر در قرآن با محوریت کودکان

دوره تربیت مدرس تدبر در قرآن با محوریت کودکان و نوجوانان به صورت آنلاین از سوی مؤسسه قرآنی راه بهشت برگزار می‌شود.

دوره تربیت مدرس تدبر در قرآنبه گزارش ایکنا، دوره تربیت مدرس تدبر در قرآن با محوریت کودکان و نوجوانان به صورت غیر حضوری و در فضای اسکای روم ویژه بانوان و آقایان از سوی مؤسسه قرآنی راه بهشت و با اخذ مجوز رسمی از معاونت تبلیغ حوزه‌های علمیه کشور برگزار می‌شود.

این دوره با هدف آشنایی با سبک آموزش تدبری و سوره‌ای، مخاطب‌شناسی کودک و نوجوان، روش‌های تحقیق و مطالعات تدبر در قرآن، روش‌های جذاب‌سازی تدریس تدبری، مهارت اجرای شعر، قصه، نمایش، بازی و کاردستی، مهارت کلاسداری و روش تدریس برپا می‌شود.

دارا بودن حداقل 25 سال، تحصیلات سطح یک حوزه یا کارشناسی رشته‌های مرتبط قرآنی چون علوم قرآن حدیث، ادبیات عرب، الهیات با گرایش‌های مختلف و مدرک مربیگری معتبر یا سابقه تدریس از جمله شرایط عمومی و تخصصی متقاضیان در این دوره است.

این دوره به مدت سه ماه حداقل 40 ساعت آموزشی به صورت آنلاین از 12 آذرماه برگزار و در پایان دوره پس از اخذ آزمون به پذیرفته‌شدگان گواهینامه مدرسی اعطا می‌شود. واجدین شرایط برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره‌های 025-32904360 و 09022904360 تماس بگیرند یا از طریق پیام‌رسان ایتا به آیدی raahebehesht1 در ارتباط باشند.

این موسسه به نشان قم، خیابان شهید صدوقی، کوچه 52، پلاک 24 واقع شده است.

انتهای پیام
captcha