فضای مجازی ذهن و اندیشه را مدیریت می‌کند
کد خبر: 4102700
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۹

فضای مجازی ذهن و اندیشه را مدیریت می‌کند

امام‌جمعه کرمان با بیان اینکه اهمیت فضای مجازی برای این است که به راحتی می تواند زمینه، ذهن و اندیشه را در اختیار خود بگیرد. گفت: غربی‌ها باور دارند با مدیریت این بخش افراد در اختیار شما هستند.

حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی امام جمعه کرمان

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرمان امروز ۶ آذرماه، در جلسه شورای فضای مجازی استان کرمان که با حضور دبیر شورای عالی فضای مجازی کشور برگزار شد، با بیان اینکه در رده بندی علوم، به موضوع آن علم نگاه می‌کنند و این موضوع، جایگاه آن علم را مشخص می کند، گفت: در روایات دو علم ادیان و ابدان به دلیل موضوع در رأس توجه قرار دارند.

وی با بیان اینکه تمام هویت و شخصیت انسان مربوط به روح است، افزود: فکر بشر مدیریت همه فعل و انفعالات خارجی را به عهده دارد لذا فضای حقیقی یا مجازی یا هر علمی که اندیشه بشر را مدیریت می‌کند، مهم است.

حجت‌الاسلام علیدادی سلیمانی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری درباره کار در فضای مجازی و استفاده درست از این فضا، بیان کرد: تأکیدات معظم له به دلیل این است که فضای مجازی ذهن افراد را مدیریت می‌کند.

امام‌جمعه کرمان با بیان اینکه اهمیت فضای مجازی برای این است که به راحتی می تواند زمینه، ذهن و اندیشه را در اختیار خود بگیرد. گفت: غربی‌ها اعتقاد دارند برای اینکه تمدنی را در اختیار گرفت باید سراغ ذهن و فکرها بروید و با مدیریت این بخش، افراد در اختیار شما هستند و نیاز نیست جغرافیا را فتح کنید؛ وقتی زمینه ایجاد شد، زمین هم تحویل داده می شود.

 

 

انتهای پیام
captcha