کارگاه آموزشی «دانش‌افزایی معارف فاطمی» برگزار می‌شود
کد خبر: 4102526
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۴
به همت دفتر قرآن و عترت دانشگاه آزاد

کارگاه آموزشی «دانش‌افزایی معارف فاطمی» برگزار می‌شود

کارگاه آموزشی و مجازی «دانش‌افزایی معارف فاطمی» از سوی دفتر قرآن و عترت اداره‌کل تبلیغ و امور دینی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا، دفتر قرآن و عترت اداره‌کل تبلیغ و امور دینی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی کارگاه آموزشی و مجازی «دانش‌افزایی معارف فاطمی» ویژه اعضای هیئت علمی و کارکنان واحد‌ها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی را برگزار می‌کند.

کارگاه آموزشی مجازی «دانش‌افزایی معارف فاطمی» به مدت هشت ساعت طی چهار جلسه دوساعته برگزار می‌شود. این کارگاه با حضور محبوبه مباشری، دانشیار گروه زبان و ادبیات فارسی و رئیس دانشکده ادبیات دانشگاه الزهرا با موضوع خطبه فدک، وارث آب و خرد و روشنی، ۱۴ و ۲۱ آذرماه و کارگاه تحلیلی از حیات و سیره فاطمی در تاریخ ۲۸ آذر و ۵ دی‌ماه با حضور و تدریس محمدرضا جباری، دانشیار و مدیر گروه تاریخ موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی‌(ره) برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای شرکت در این کارگاه‌های آموزشی می‌توانند در سامانه ساجد بلوک توانمندسازی و مهارت‌های کاربردی، دوره‌های آموزشی کوتاه‌مدت، دوره دانش‌افزایی معارف فاطمی را ثبت‌نام کنند.

درگاه ثبت‌نام برای این کارگاه نیز تا ۱۲ آذرماه فعال است. شرکت‌کنندگان جهت دریافت گواهینامه این کارگاره بایستی ضمن حضور در همه جلسات هفتگی در آزمون پایان‌دوره نیز حد نصاب نمره قبولی (۷۰ از ۱۰۰) یا (۱۴ از ۲۰) را اخذ کنند.

علاقه‌مندان جهت دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره‌های دفتر توامندسازی ۴۷۹۱۶۱۵۸ و واحد الکترونیکی ۴۸۸۶۳۳۷۷ و همچنین پژوهشکده قرآن و عترت ۶۶۴۳۴۰۹۵ تماس برقرار کنند.

کارگاه آموزشی و مجازی «دانش‌افزایی معارف فاطمی» برگزار می‌شود

انتهای پیام
captcha