روز بدون فوتی کرونایی در ایران آبی
کد خبر: 4102485
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۵

روز بدون فوتی کرونایی در ایران آبی

وزارت بهداشت از شناسایی 34 بیمار دیگر مبتلا به کرونا در کشور خبر داد و اعلام کرد: برای دومین روز متوالی هیچ فوتی کرونایی در کشور ثبت نشده است.

روز بدون فوتی کرونایی در ایران آبی

به گزارش ایکنا، مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: تاکنون ۶۵ میلیون و ۱۳۸ هزار و ۱۰۶ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۵۴۷ هزار و ۱۷۲ نفر دُز دوم و ۳۱ میلیون و ۳۷۳ هزار و ۲۳۸ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۵۵ میلیون و ۵۸ هزار و ۵۱۶ دُز رسید.

از دیروز تا امروز پنجم آذر ماه و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۳۴ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی و ۲۶ نفر از آنها بستری شدند و مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به هفت میلیون و ۵۵۹ هزار و ۵۲۶ نفر رسید.

در طول ۲۴ ساعت گذشته، هیچ یک از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست نداد و مجموع جان باختگان این بیماری، در عدد ۱۴۴ هزار و ۶۳۳ نفر ماند.

خوشبختانه تاکنون هفت میلیون ۳۳۵ هزار و ۳۴ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

۶۸ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ نیز در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

تاکنون ۵۴ میلیون و ۵۴۴ هزار و ۸۳۶ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است و در حال حاضر صفر شهرستان در وضعیت قرمز، سه شهرستان در وضعیت نارنجی، ۱۱۴ شهرستان در وضعیت زرد و ۳۳۱ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

انتهای پیام
captcha