ایستادگی در پای ارزش‌ها توسط جانبازان جهاد فی سبیل‌الله است
کد خبر: 4102453
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۸

ایستادگی در پای ارزش‌ها توسط جانبازان جهاد فی سبیل‌الله است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم گفت: جانبازان بعد از دوران دفاع مقدس بر رنج مجروحیت‌ها صبر و در پای ارزش‌های اسلامی ایستادگی کردند، این جهاد فی سبیل‌الله ایثارگران است.

ایستادگی در پای ارزش‌ها توسط جانبازان جهاد فی سبیل‌الله استبه گزارش ایکنا حجت‌الاسلام حسن هنرمند ضمن دیدار و عیادت از جانباز ۷۰ درصد دوران دفاع مقدس محمدرضا زنجانی گفت: ایثارگران سرمایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند، کسانی که از جان و مال و جوانی خویش گذشتند تا عزت، امنیت، استقلال و آزادی این کشور که حاصل خون‌های پاک شهدای انقلاب بود و با جنگی که به پشتیبانی ابرقدرت‌ها بر این کشور تحمیل شد، از دست نرود و این نهال انقلاب با خون شهدای دفاع مقدس به درختی تنومند تبدیل شود.

مدیرکل بنیاد شهید استان قم گفت: جانبازان بعد از دوران دفاع مقدس بر رنج مجروحیت‌ها صبر و در پای ارزشهای اسلامی ایستادگی کردند، این جهاد فی سبیل‌الله ایثارگران است.

وی اضافه کرد: ابرقدرتها برای رسیدن به اهداف پلیدشان از هیچ جنایتی در این چهل سال فروگذار نکردند، در طول جنگ تحمیلی از سلاح‌های شیمیایی استفاده کردند و زنان و کودکان را به شهادت رساندند، پس از آن هم در جنگ نرم با تهدید و تحریم در عرصه‌های فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و ترور دانشمندان و افراد موثر تلاش کردند تا به این نظام ضربه بزنند.

وی ادامه داد: اما خون پاک شهدا، صبر و ایستادگی و ایثار جانبازان و خانواده‌های معظم شهدا، ولایت‌مداری و اتحاد ملی سرمایه‌های این کشور هستند که مانع موفقیت دشمن در طول این سال‌ها شده است.

انتهای پیام
captcha