رقابت 55 البرزی در آزمون کتبی طرح سطح‌بندی داوران مسابقات قرآن
کد خبر: 4102381
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۱

رقابت 55 البرزی در آزمون کتبی طرح سطح‌بندی داوران مسابقات قرآن

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه البرز از حضور 55 البرزی در مرحله کتبی سومین دوره طرح سنجش، آموزش و سطح‌بندی داوران مسابقات قرآن خبر داد.

مسابقات قرآن کریم

حجت‌الاسلام احمد اشرفی، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز از برگزاری مرحله کتبی طرح سنجش و سطح‌بندی و آموزش داوران قرآن کریم در این استان خبر داد و اظهار کرد: این آزمون 30 آبان در رشته‌های تجوید، وقف و ابتدا، صحت حفظ، صوت و لحن به شیوه برخط برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه 55 البرزی در این آزمون شرکت کردند، افزود: شرکت‌کنندگان در این مرحله در رشته‌های تخصصی خود آزمون داده و پاسخگوی سؤالات در سه بخش ترجمه آیات، آئین‌نامه داوری و منابع تخصصی بودند.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه البرز با بیان اینکه نفراتی که در این مرحله پذیرفته شوند پایان آذرماه به مرحله آموزشی دوره راه خواهد یافت، یادآور شد: بنابر تصمیمات اتخاذ شده از سوی مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف بعد از این دوره، برگزاری آزمون به مدت دو سال متوقف خواهد شد تا در این مدت روی موضوع ارتقا و آموزش‌های تخصصی به ‌منظور رفع کمبودهای این حوزه  پرداخته شود و دوره چهارم این طرح پس از تکمیل فرآیند آموزشی در نیمه دوم سال 1403 برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha